11.5 C
Warszawa
wtorek, 27 września 2022

Infinix Mobile pojawi się na polskim rynku. Smartfony dla użytkowników młodego pokolenia

Koniecznie przeczytaj

Dyrektor zarządzający w Infinix Benjamin Jiang twierdzi, że rynki w Polsce i w Czechach mają kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu na szerokie grono zorientowanych technologicznie użytkowników z odpowiednimi dochodami oraz położenie geograficzne dające możliwość dalszej ekspansji w przyszłości.

Firma Infinix Mobile jest producentem urządzeń mobilnych od 2013 r. Prowadzi działalność w ponad 40 krajach i pracuje nad rozwojem portfolio swoich produktów w Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie. Według zapowiedzi, w najbliższych tygodniach marka zadebiutuje z ofertą smartfonów w Polsce i w Czechach.

Infinix zaznacza, że dedykuje swoje urządzenia głównie do tzw. pokolenia Z, łącząc modny styl z nowoczesną technologią. Według producenta wszystkie smartfony mają stylowy design i są dopasowane do trendów panujących wśród młodych ludzi na całym świecie.

Benjamin Jiang, dyrektor zarządzający w Infinix komentuje doświadczenia firmy zdobyte w wielu krajach Azji, Ameryki Łacińskiej czy Afryki. Jego zdaniem pozwoliły uwierzyć, że łącząc wysokiej jakości produkty, przystępną cenę i nowoczesną technologię można zdobyć nawet najbardziej wymagające rynki, takie jak Polska.

Firma ogłosiła niedawno wprowadzenie pierwszej na świecie technologii Future Light Painting Leather, która pozwala zmienić kolor skórzanej oprawie smartfona pod wpływem światła UV. W drugiej połowie 2021 r. Infinix zaprezentował pierwszy telefon koncepcyjny z szybkim ładowaniem o mocy 160 W.

Jednym z najnowszych modeli Infinix jest smartfon Zero X Pro. Urządzenie wyposażono w ekran o rozmiarach 6,67 cala i procesor MediaTek Helio G95. Smartfon ma 8 GB RAM-u i 128 GB przestrzeni na dane. Wbudowany główny aparat oferuje jeden obiektyw 108 Mpix oraz dwa o rozdzielczości 8 Mpix.

Infinix Mobile należy do portfolio koncernu Transsion Holdings. Według danych Counterpoint Research łączna sprzedaż telefonów w przypadku trzech należących do Transsion marek kształtowała się w 2021 r. na poziomie 185 mln sztuk, a liczba sprzedanych smartfonów wzrosła o 61 proc.

Źródło: Wirtualne Media
 

Autor

Najnowsze