27.6 C
Warszawa
piątek, 19 sierpnia 2022

Co zniechęca do zakupów internetowych? Firma BigCommerce odpowiada

Koniecznie przeczytaj

Wyniki raportu State of Ecommerce pokazują, co odwodzi konsumentów od robienia zakupów w sklepach internetowych. Najważniejszym powodem okazuje się być wysoki koszt dostawy. Odrzucają także nieprawdziwe recenzje i nachalna reklama.

Portal Wiadomości Spożywcze przeanalizował wyniki tegorocznego raportu State of Ecommerce australijskiej firmy BigCommerce.

Głównym czynnikiem zniechęcającym do internetowych zakupów jest wysoki koszt dostawy. Co drugi badany jest za to skłonny dopłacić, by szybciej otrzymać zamówiony towar. Spośród najbardziej lubianych form programów lojalnościowych aż 77 proc. respondentów wskazało darmową dostawę.

Połowę badanych przez firmę BigCommerce zniechęca zbyt wolna lub źle zaprojektowana strona internetowa. Tym, co odstrasza konsumentów, jest również nachalnie prowadzony marketing. Mimo tego, zgodnie z danymi BigCommerce swój ostatni zakup  w wyniku otrzymania poczty elektronicznej wykonało aż 42 proc. badanych.

Niemal co trzeci ankietowany nie weryfikuje opinii o produkcie przed zakupem. 65% proc. badanych zwraca uwagę na zróżnicowanie opinii. Zaledwie 17 proc. osób szuka produktów z wyłącznie pozytywnymi recenzjami. Równocześnie ponad połowa z nich ignoruje produkty z ocenami poniżej czterech na pięć gwiazdek.

Źródło: Bezprawnik

Autor

Najnowsze