25.2 C
Warszawa
środa, 17 sierpnia 2022

Polka nową wiceprezes ds. globalnego marketingu w Mastercard

Koniecznie przeczytaj

Spółka Mastercard wyznaczyła nową wiceprezes ds. globalnego marketingu produktowego i B2B. Jest nią Polka, Marta Życińska, która wstąpiła w szeregi firmy 6 lat temu.

Organizacja Mastercard poinformowała, że 1 lipca stanowisko wiceprezeski ds. globalnego marketingu produktowego i B2B objęła Marta Życińska. Dzięki awansowi menedżerka skupi się na marketingu usług przedpłaconych (Prepaid Management Service). Zajmie się także współpracą Mastercarda z fintechami, między innymi w ramach programów Start Path, Engage i Fintech Express.

Marta Życińska dołączyła do zespołu Mastercard 6 lat temu i kierowała działem marketingu w polskim oddziale amerykańskiej organizacji. W 2018 roku awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe. Dzięki temu odpowiadała za strategię oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 20 rynkach.

Jak informuje Mastercard, Marta Życińska jest absolwentką Brock University w Kanadzie na kierunku marketing. Ma także dyplom MBA z Wyższej Szkoły Zarządzania i Oxford Brookes University. Przed związaniem się z obecnym pracodawcą, pracowała jako dyrektorka biura marketingu w PZU, gdzie m.in. przeprowadziła rebranding. Wcześniej była przez wiele lat związana z firmą telekomunikacyjną Orange, w której kierowała departamentem komunikacji B2C.

Autor

Najnowsze