W Hiszpanii i Portugalii gigant Rafała Brzoski zastąpi Mondial Relay. Polska firma będzie działać pod własną marką.
Rebranding na Półwyspie Iberyjskim to dopiero początek. Firma zapowiada nowy wizerunek marki Mondial Relay we Francji i krajach Beneluksu.
Grupa InPost prowadzi intensywną ekspansję na rynki zagraniczne. Najgłośniej w ostatnim czasie było o zeszłorocznym przejęciu francuskiego operatora logistycznego Mondial Relay.
InPost stał się największą platformą dostaw dla ecommerce w Europie.
– Proces integracji Grupy InPost zakłada systematyczną implementację najbardziej innowacyjnych rozwiązań na kolejnych rynkach. Dotyczy to także marki InPost, która jest synonimem jakości świadczonych usług, a która z sukcesem rozwijana jest w Polsce, Wielkiej Brytani i Włoszech. Z początkiem lipca zostanie wprowadzona także na rynek hiszpański i portugalski. We Francji, Belgii i Holandii Grupa InPost będzie rozwijana pod marką Mondial Relay, której wizerunek został unowocześniony, a marka jest znana z optymistycznego i bardzo konsumenckiego podejścia do użytkowników. Jest to zgodne ze strategią Grupy InPost, która jest konsekwentnie wdrażana na wszystkich rynkach – przekazał prezes Rafał Brzoska.
W samej Hiszpanii Grupa InPost posiada 3200 punktów odbioru paczek.
Źródło: Bezprawnik