10.5 C
Warszawa
niedziela, 2 października 2022

Subskrypcję HBO Max z reklamami wybrało tylko 12 proc. użytkowników platformy

Koniecznie przeczytaj

Według obliczeń serwisu Antenna, wraz z końcem drugiego kwartału 2022 roku tylko 12 proc. klientów HBO Max w Stanach Zjednoczonych subskrybuje tańszą wersję z reklamami. Wszyscy użytkownicy platformy liczą ponad 15 mln.

Według ostatnich danych, subskrybujących zarówno wersję bez reklam, jak i z reklamami, jest w USA 15,1 mln. HBO Max opcję z reklamami – w cenie 9,99 dol. miesięcznie – uruchomił w czerwcu 2021 roku. Nastąpiło to nieco ponad rok po uruchomieniu usługi bez reklam 27 maja 2020 r. – za 14,99 dol. miesięcznie.

Od czerwca 2021 r. do końca grudnia 2021 opcja HBO Max z reklamami odpowiadała za 18 proc. wszystkich przyłączeń abonentów. Stało się tak, kiedy platforma zaoferowała listę filmów kinowych Warner Bros. Ze względu na pandemię udostępniła je tego samego dnia co w kinach.

Wyniki tańszej wersji serwisu to według ekspertów nie najlepsza prognoza dla mających wprowadzać takie wersje Disney+ czy Netflixa. Ten ostatni chciał w ten sposób powstrzymać spadek abonentów, co przydarzyło mu się po raz pierwszy od ponad dekady.

Źródło: Press.pl

Autor

Najnowsze