10.5 C
Warszawa
niedziela, 2 października 2022

Coraz więcej treści reklamowych w usłudze Outlook od Microsoftu

Koniecznie przeczytaj

Koncern Microsoft kieruje coraz więcej treści marketingowych w użytkowników mobilnej wersji usługi pocztowej Outlook. Przekaz reklamowy przypomina zwykłe maile.

Big Tech Apple zapowiedział niedawno wprowadzenie reklam w swoich usługach i aplikacjach. Teraz po nowe sposoby zarabiania na usługach sięgnął także Microsoft. Koncern w ostatnim czasie zaczął wprowadzać do swojej popularnej poczty Outlook (w jej wersji mobilnej na Androida i iOS) coraz więcej reklam.

Przekaz reklamowy od partnerów Microsoftu do tej pory pojawiał się zwykle w zakładce Inne. Obecnie coraz częściej trafia do głównego okna wiadomości i przypomina zwykle wiadomości e-mail. Otwarcie takiej korespondencji często powoduje automatyczne przekierowanie użytkownika na stronę konkretnej firmy lub produktu.

Jak informuje The Verge, jedynym sposobem na „odsianie” reklam w głównym oknie Outlooka, to podzielenie poczty na dwie sekcje: Ważne i Pozostałe. Wówczas większość przekazu reklamowego trafi do tej drugiej części Outlooka. Nie zmienia to jednak faktu, że i tam reklamy mailowe znajdą się na samym szczycie.

Z reklamową ofensywą w Outlooku zmagają się jedynie użytkownicy darmowej wersji tej usługi. Reklamy nie docierają bowiem do osób, które są abonentami platformy Microsoft 365.

Źródło: Wirtualne Media

Autor

Najnowsze