Sezonowa praca się opłaca
Yulia Zahorodnya, dyrektor sprzedaży w Grupie Vipol, opowiada m.in. o trendach w pracy sezonowej i o tym, w jakich obszarach obcokrajowcy zasilają polskie przedsiębiorstwa w obszarze prac sezonowych.
Gazeta Finansowa
Dlaczego, mimo kryzysu, rośnie sprzedaż produktów luksusowych marek? Czy ludzie wolą wydać więcej, ale mieć produkty premium, które będą im starczyć na dłużej? Rozmawiamy z ekonomistą Markiem Zuberem. Redakcja
Innowacyjna_firma_2018.pdf info
Jakie są problemy polskiej służby zagranicznej? Co musi się zmienić, aby podnieść efektywność naszych dyplomatów i zaangażować ich w pomoc polskim przedsiębiorcom? Gościem amb. Andrzeja Braitera jest amb. Piotr Ciećwierz….
Mimo trudnej sytuacji gospodarczej na rynku powierzchni handlowych obserwowaliśmy ożywienie. W I kwartale tego roku oddano ponad 100 000m2 nowoczesnej powierzchni handlowej, co stanowi około 40 proc. więcej w odniesieniu…