e-wydanie

11 C
Warszawa
piątek, 19 kwietnia 2024

Umożliwiamy rozwój naszym klientom

Jednym z celów DHL Supply Chain jest dysponowanie – do 2025 r. – magazynami o zerowej emisji dwutlenku węgla netto. Jakie działania podejmujecie, żeby temu wyzwaniu sprostać?

Niskoemisyjne magazyny DHL Supply Chain stanowią nie tylko przykład zaawansowanej logistyki, ale także zobowiązanie do odpowiedzialnego podejścia do środowiska. Poprzez innowacyjne rozwiązania i zrównoważone praktyki, DHL Supply Chain kontynuuje swoją misję zmniejszania wpływu na klimat, jednocześnie utrzymując wysoką efektywność operacyjną. W naszych magazynach stawiamy na różnorodne strategie, które pozwalają nam zmniejszyć emisję dwutlenku węgla. Wdrażamy technologie energooszczędne, takie jak inteligentne systemy zarządzania energią czy oświetlenie LED, które nie tylko zmniejszają zużycie energii, ale także obniżają koszty operacyjne. Ponadto, inwestujemy w odnawialne źródła energii, instalując panele fotowoltaiczne na dachach naszych magazynów. Kluczowym elementem naszej strategii jest także optymalizacja transportu.

Jak dzięki współpracy z Wami klienci mogą zmniejszyć swoją emisję dwutlenku węgla?

Praca z DHL Supply Chain oznacza, iż operacje magazynowe już od roku 2025 w Polsce będą wykonywane w magazynach neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla, w których stosujemy różne technologie, w zależności od lokalizacji i skali operacji. Juz teraz w Polsce pracujemy w dwóch takich obiektach, w Teresinie blisko Warszawy oraz w Gorzowie Wielkopolskim, na zachodzie Polski. Wszystkie budynki w bliskiej przyszłości będą miały nowoczesne specyfikacje techniczne, odzwierciedlające koncepcję kampusu i staną się węzłami o kluczowym znaczeniu dla misji DHL Supply Chain oraz jego krajowych i międzynarodowych klientów. Naszym celem jest uczynienie każdego aspektu łańcucha dostaw bardziej zrównoważonym. Również rynek transportowy będzie się zmieniał w stronę zrównoważonego rozwoju, co w naszej firmie realizowane jest poprzez ciężarówki elektryczne i usługę transportu multimodalnego.

Szybko, w określonym czasie i w określone miejsce – tak chcą otrzymywać przesyłki korzystający z zakupów online. Jak dzięki współpracy z DHL Supply Chain sektor e-commerce może wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom?

W sprzedaży ecommerce nie ma czasu do tracenia, klient kupujący online nie wybacza opóźnień czy błędów. Procesy w logistyce musza być dobrze przemyślane i wdrożone z precyzją, a także elastyczne, aby reagować na wysoką dynamikę zmian tego sektora. Powierzenie swojego biznesu w części logistycznej odpowiedniemu operatorowi sprawi, że sprzedający może się skupić na swojej działalności sprzedażowej, a my zrealizujemy wysyłki na czas i zgodnie z oczekiwaniami. Efekt skali, który zapewniamy, doświadczenie naszych specjalistów, odpowiednio zaprojektowana automatyzacja procesów, skalowalność operacji do zmian w sprzedaży, umożliwienie rozwoju naszemu klientowi – to taki podstawowy zestaw znacznie umożliwiający
doskonałą współpracę.

Co sprawia, że współpracujące z DHL Supply Chain firmy z sektora e-commerce zyskują przewagę konkurencyjną?

Oferowanie usług dla sektora ecommerce rozpoczęliśmy już wiele lat temu, realizując jedną z naszych strategii rozwoju, dzięki czemu mieliśmy gotowe rozwiązania dla klientów w latach, w których ecommerce w Europie i Polsce zaczął osiągać 20-30 proc. wzrosty. Ecommerce to niezwykle dynamiczny sektor, w którym należy być uważnym i podejmować decyzje w odpowiednim momencie – to właśnie dzięki innowacyjności i szybkiej reakcji na potrzeby utrzymujemy satysfakcję klientów na wysokim poziomie. Naszym klientom oferujemy współpracę zawsze po szczegółowej analizie ich danych, trendów rynkowych, do dyspozycji oddajemy zespoły doświadczonych profesjonalistów i pasjonatów branży. Wielu klientów korzysta również z magazynów multicustomer, w których synergia zasobów i kosztów przekłada się na jeszcze lepsze efekty komercyjne. Klient ma zawsze dostęp do najnowszej technologii, wysokiej jakości usług, efektów pomiarów naszych działań, dzięki czemu zyskuje zadowolenie swoich odbiorców i zwiększa ich portfolio. Klienci, z którymi pracujemy od lat obserwują imponujące wzrosty sprzedaży i decyduje się z nami na otwieranie nowych lokalizacji, rynków i decydują na nowe inwestycje, co jest dla nas najlepszym dowodem na zadowolenie ze współpracy z DSC.

Materiał partnera

Najnowsze