Sieci handlowe chętnie angażują klientów

Coraz więcej marek detalicznych stawia na łączenie zakupów z rozrywką. Loterie, gadżety kolekcjonerskie i gry online stają się jednym z najskuteczniejszych sposobów angażowania klientów, którzy oczekują dziś nie tylko produktów, ale też zabawy i pozytywnych doświadczeń.

Właśnie na ten trend odpowiada najnowsza akcja Żabki – ogólnopolska loteria „Łap GIGA Foodziki w Żabce dzięki zdrapce”, w której do wygrania jest ponad 1,5 miliona nagród o łącznej wartości ponad 8 mln zł. W puli znalazły się m.in. GIGA maskotki, breloczki, naklejki, produkty spożywcze i bony zakupowe.

Klienci chętnie angażują się w programy lojalnościowe, dlatego chcieliśmy zaproponować im coś naprawdę unikalnego. W Żabce zależy nam, by codzienne wybory klientów były zauważane i nagradzane, dlatego przygotowaliśmy autorską kolekcję GIGA maskotek, breloczków oraz wyjątkowych naklejek przedstawiających postaci z Żabka Menu, które klienci poznają w naszych działaniach digitalowych – także na platformie Roblox. Dzięki takim inicjatywom budujemy pozytywną społeczność wokół marki – opartą na radości, zabawie i realnym zaangażowaniu – mówi Jerzy Roguski, Chief Commercial Officer w Żabka Polska.

Do 16 grudnia br. osoby robiące zakupy w Żabce za minimum 30 zł otrzymują zdrapkę z możliwością wygrania jednej z licznych nagród. Najbardziej pożądane są GIGA maskotki oraz breloki-niespodzianki inspirowane produktami Żabka Menu — Czarusiem, Dożkiem, Frytką, Bułasem i Slajsikiem.



W puli znalazły się także m.in. zdrowe przekąski Haps!, owocowe smoothie Foodini, lemoniady Wycisk, hot dogi, frytki oraz produkty znanych marek, a nawet bony zakupowe. Nawet jeśli zdrapka nie wygrywa, klient otrzymuje naklejkę z Foodzikiem.

Loterii towarzyszy premiera gry „Łap Foodziki” na platformie Roblox. Gracze mogą tam sterować animowanymi postaciami Foodzików, zdobywać punkty i personalizować swoje postacie dzięki cyfrowej zawartości, tzw. skinom.

To kolejny projekt Żabki na Robloxie — wcześniej marka stworzyła edukacyjną grę „Żabka Run: Porcja DobreGO!”, promującą zdrowe nawyki żywieniowe.

KD

Podobne wpisy