4.4 C
Warszawa
sobota, 21 grudnia 2024

25 lat Unum Życie w Polsce:nowa kampania, nowe biuro – te same wartości

Unum Życie podsumowuje 25 lat obecności na polskim rynku. Towarzyszy temu kampania wizerunkowa oraz zakończona już przeprowadzka do nowego biura na warszawską Wolę. Dla najszybciej rozwijającego się gracza na rynku ubezpieczeniowym to czas odważnego formułowania planów i nieustannego rozwoju.

Unum Życie – od 176 lat w Stanach Zjednoczonych, od 25 lat w Polsce

W perspektywie globalnej Unum – którego korzenie sięgają 1848 roku, poza Polską – działa na rynku amerykańskim i brytyjskim, obejmując obecnie ponad 45 milionów klientów. Na krajowym rynku Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie działa od ponad 25 lat, pod logo Unum od 2018 roku, wzmocnione doświadczeniem budowanym od XIX wieku. Proponowane przez Unum Życie ubezpieczenia indywidualne i grupowe chronią w Polsce 430 tys. osób. 15-lecie działalności obchodzi również Fundacja Unum.

– W obchody jubileuszu 25 lat działalności na polskim rynku wchodzimy w doskonałej kondycji biznesowej – mówi Aneta Podyma, prezes zarządu Unum Życie. – Tylko w ubiegłym roku Unum Życie wypłaciło klientom 219 milionów złotych świadczeń. Nasza dynamika wzrostu składki przypisanej brutto 2023 vs. 2022 w ujęciu procentowym plasuje nas na pierwszym miejscu wśród wszystkich ubezpieczycieli w Polsce. Nasi Life Protection Advisorzy, opiekujący się klientami indywidualnymi, należą do elitarnego grona MDRT zrzeszającego najlepszych ekspertów na świecie. 8000 firm w Polsce korzysta z naszych grupowych ubezpieczeń na życie. Obejmujemy ochroną 430 000 klientów. 800 profesjonalistów Unum w całym kraju może być dumnych z wykonanej pracy na rzecz klientów! A towarzysząca jubileuszowi kampania wizerunkowa oraz przeprowadzka do nowego biura, zintegrowanego z potrzebami pracowników i współpracowników, dodatkowo wzmacnia nasz entuzjazm do dalszych działań i kreślenia ambitnych celów na przyszłość – podkreśla prezes Unum Życie.

Ty żyjesz, jak lubisz. My ubezpieczamy życie. Twoje życie”

Unum Życie, z okazji 25-lecia obecności na polskim rynku, startuje z nową odsłoną komunikacji wizerunkowej. Ewolucyjne zmiany odbywają się pod hasłem „Ty żyjesz, jak lubisz. My ubezpieczamy życie. Twoje życie”. Nowa komunikacja wyraża kluczowe dla marki wartości – szacunek do klientów i troskę o najcenniejsze wartości: ich życie i zdrowie. To nowoczesne i demokratyczne podejście do klientów sektora ubezpieczeniowego, w którym różnorodność codziennych wyborów oraz stylów życia są traktowane na równi z troską. Unum wspiera i zabezpiecza te wybory, wykazując się przy tym elastycznością i proaktywnością w swojej ofercie. Troska o klientów i wsparcie, którego Unum udziela przenosząc obawy i troski na swoje barki, wzmacniają w klientach poczucie bezpieczeństwa i życia w spokoju ducha, zgodnie z własnym stylem i potrzebami.

Nowe miejsce na mapie Warsawy

Dopełnieniem obchodów tak wspaniałej rocznicy jest przeprowadzka warszawskiej centrali oraz dwóch warszawskich oddziałów do nowego biura Unum Życie zlokalizowanego na warszawskiej Woli przy ul. Łuckiej 9, w sąsiedztwie Fabryki Norblina. Na trzech piętrach nowoczesnego wieżowca o kaskadowej bryle, pracownicy i współpracownicy mają do dyspozycji autorsko zaaranżowaną przestrzeń, którą tworzą m.in. sala multifunkcyjna, centrum treningowe, focus roomy, work cafe na każdym piętrze oraz sale projektowe do prac kreatywnych. Unum Życie jako firma, która troszczy się o spokój wewnętrzny zarówno klientów, jak i pracowników, zadbała też o biurową część relaksacyjną, tworząc m.in. salę wellness, (czyli miejsce relaksu z fotelami do masażu, drążkiem do ćwiczeń oraz możliwością włączenia własnej muzyki), miejsce do chwili odpoczynku przy książce, po którą można sięgnąć z firmowej biblioteki oraz przestrzeń dla rodzica (pokój przystosowany do obecności i zabaw dzieci).

Całe biuro stworzone zostało w duchu ESG, z dbałością o aspekty związane z ekologią, troską o zrównoważone środowisko i efektywnością energetyczną. To również przestrzeń w pełni dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (szerokość przejść, dostęp do drzwi, elementy sterujące kontrolą dostępu i oświetleniem, wyposażenie kuchni), co dodatkowo wspiera i uzupełnia różnorodność w miejscu pracy.

Wzrost na wartościach

Spółka jest w trakcie realizacji pięcioletniej strategii organicznego wzrostu. Na jej półmetku może poszczycić się silną pozycją rynkową w obszarze ubezpieczeń grupowych i indywidualnych, która pozwala z ambicją i optymizmem patrzeć w przyszłość.

– Nieustannie rośniemy oraz rozwijamy się – niezależnie od skali czy miejsca, nasze silne fundamenty wartości pozostają niezmienne. W centrum naszych działań zawsze stawiamy człowieka: klienta, pracownika, współpracownika, partnera biznesowego. Dostrzegamy każdą ludzką historię, pielęgnujemy zaufanie i budujemy relacje oparte na uczciwości. Tak rozumiemy naszą misję i tylko w ten sposób możemy wspólnie zapewniać naszym klientom poczucie bezpieczeństwa i spokoju ducha – dodaje Prezes Aneta Podyma.

Materiał partnera

ZOBACZ TEŻ:

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

FMC27news