Świadome działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu to część strategii biznesowej ESG. Okres pandemii, a następnie kryzys humanitarny wywołany przez wojnę na Ukrainie sprawiły, że działania te...
Różnorodność i inkluzja to ważna i głośna ostatnio idea, która odpowiednio wdrażana może przyczynić się do długoterminowego sukcesu firmy. Wiedzą o tym w firmie Ferrero, gdzie niedawno we...
Zaangażowanie pracowników to klucz do realizacji skutecznej polityki CSR w firmie. Zwłaszcza, gdy pracownicy sami wychodzą z inicjatywą działania, bo chcą mieć wpływ na rzeczywistość, która...
9,5 tys. ton uratowanej żywności, prawie 17 tys. przewiezionych palet i ponad 23,5 mln wydanych posiłków. Przejechanych kilometrów już nawet nikt nie liczy, bo i nie o kilometry...
Zacznijmy od garści danych, które nie tylko zaskakują, nie tylko martwią, ale są potrzebne, by wyobrazić sobie, z czym w tym momencie mierzą się polscy uczniowie....
AIQLabs jest czołowym polskim FinTechem, działającym w branży consumer finance. Misją firmy jest dostarczanie produktów finansowych dopasowanych do zdolności kredytowej i potrzeb klientów, dzięki...
Cyfrowy świat wkracza nie tylko do sfery finansowej przedsiębiorców, ale też do codziennego życia i zmienia nawyki zakupowe. Coraz częściej dokonujemy zakupów online od prostych...
Dziś już wiemy, że rozpoczęcie pracy z platformą low-code jest nieuniknione, podobnie jak kiedyś konieczne było wdrożenie systemu klasy ERP czy systemu dziedzinowego.
Jacek Błahut
wiceprezes zarządu,...
Rynek e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej rozkwita, stając się magnesem przyciągającym inwestorów oraz przedsiębiorców z sektora handlu internetowego. Eksperci z branży często porównują tę strefę z Europą Zachodnią, wskazując...
Dziś sklep w formie fizycznej jest jednym z licznych punktów kontaktu klienta z firmą oraz daną marką. Nadal jest jednak często kanałem kluczowym – nawet jeżeli klient ostatecznie...