0.2 C
Warszawa
sobota, 11 stycznia 2025

Biznes i Gospodarka

Innowacje skoncentrowane na pacjentach 

Philips Polska Sp. z o.o. jest częścią Royal Philips. Firma jest wiodącym dostawcą w obszarze technologii medycznych, która koncentruje się na poprawie zdrowia i...

Najlepsza wizytówka firmy? Zmotywowani i chętni do działania pracownicy

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, w którym talenty są jednym z najcenniejszych zasobów, employer branding staje się kluczowym elementem strategii HR. Employer branding to koncepcja...

Jak płacą Polacy?

Ponad 65 proc. wszystkich transakcji detalicznych w sklepach i punktach usługowych w Polsce realizowanych jest cyfrowo – pokazują najnowsze wyniki badania „Zwyczaje płatnicze a...

Innowacyjność jest wpisana w nasze DNA 

Marsh EBSC to wielojęzyczny (zespół mówi 29 różnymi językami) i międzynarodowy zespół, który liczy ponad 450 osób. Jakich kompetencji potrzeba, by zarządzać tak różnorodną grupą...

Kuehne+Nagel o Employee Experience 

Naszym przepisem na tworzenie pozytywnego employee experience jest słuchanie, analizowanie, wyciąganie wniosków i wdrażanie nowych rozwiązań. Realizujemy projekty, które budują poczucie bezpieczeństwa wśród naszych pracowników,...

Dochodzenie należności od spadkobierców: rentowność i budowanie przewagi konkurencyjnej

W obliczu coraz częstszych sytuacji, gdy dochodzenie należności staje się procesem długotrwałym i skomplikowanym, wierzyciele muszą się zmierzyć z różnorodnymi wyzwaniami. Od ignorowania wezwań do zapłaty przez...

BudujeMY dobre relacje każdego dnia

Edenred Polska tworzy zespół ekspertów z zakresu benefitów pracowniczych, których głównym zadaniem jest zapewnienie długoterminowego dobrostanu pracowników. Wszystko w oparciu o obowiązujące rozwiązania prawne w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami w postaci...

15 lat współpracy z branżą zarządzania wierzytelnościami.

4-B Group od początku było nastawione na współpracę z branżą zarządzania wierzytelnościami. Przez ostatnie 15 lat wszystkie nasze działania były sfokusowane na rozwoju usług i narzędzi...

Unia Europejska powinna rozszerzyć dyrektywę o ochronie jednostek przed pomówieniami i dezinformacją

W obliczu narastających obaw dotyczących bezpieczeństwa i wzrastającego zagrożenia kampaniami dezinformacyjnymi, Unia Europejska winna podjąć się zadania ochrony reputacji oraz praw do wizerunku osób...

Czy generatywna sztuczna inteligencja zmieni Contact Center?

Generatywna sztuczna inteligencja to technologia, która zmienia rzeczywistość, sposób naszego myślenia. Wszyscy obserwujemy gwałtowne przyspieszenie jej rozwoju i użycia w obsłudze klienta. Czas pokaże, jak będzie...

Najnowsze informacje