Trendy technologiczne kształtujące rynek Contact Center w Polsce
|

Trendy technologiczne kształtujące rynek Contact Center w Polsce

Z Tomaszem Szeredy, Head of Innovation,CCIG Group rozmawia Justyna Szymańska. Rynek CC w Polsce jest w fazie intensywnych zmian napędzanych przede wszystkim przez szybki rozwój technologiczny. Druga sprawa to nowe oczekiwania i preferencje…

Aktywność fizyczna menedżerów receptą na efektywne zarządzanie zespołem
|

Aktywność fizyczna menedżerów receptą na efektywne zarządzanie zespołem

Menedżerowie codziennie muszą sprostać wyzwaniom związanym z efektywnym kierowaniem zespołami, dbaniem o potrzeby klientów i innych interesariuszy oraz kontrolowaniem firmowych wydatków. Duża część ich odpowiedzialności koncentruje się na zarządzaniu efektywnością pracy zespołów, a jak…

Opłacalne aplikacje mobilne dla e-commerce – dla każdego, nie tylko dla gigantów
|

Opłacalne aplikacje mobilne dla e-commerce – dla każdego, nie tylko dla gigantów

Rozwój nowych technologii i zmiana nawyków zakupowych klientów sprawiają, że w ostatnich latach e-commerce przechodzi ogromne zmiany. Podstawą tej ewolucji jest dążenie do zapewnienia jak najlepszego doświadczenia użytkownikom. A ci…

Polska będzie liderem cyfryzacji, jeśli urzędnicy nie będą przeszkadzać przedsiębiorcom 
|

Polska będzie liderem cyfryzacji, jeśli urzędnicy nie będą przeszkadzać przedsiębiorcom 

Z Dariuszem Płatkiem, prezesem Zarządu SABER, rozmawia Katarzyna Mazur Operatorzy telekomunikacyjni od dłuższego czasu dążą do zwiększenia gęstości istniejącej sieci w Polsce. CPPC wyznaczyło 152 obszary inwestycyjne w ramach Funduszu…