E-sprawozdanie finansowe – jakie procedury obowiązują i kiedy należy je przesłać?

E-sprawozdanie finansowe – jakie procedury obowiązują i kiedy należy je przesłać?

„Bilans zysków i strat prowadzimy od lat…” – ten fragment piosenki Budki Suflera, mogą zanucić chyba wszyscy polscy przedsiębiorcy. Jeśli Ty również do nich należysz, wiesz doskonale, że skrupulatne prowadzenie…

Obowiązkowe e-Doręczenia szansą na optymalizację obiegu korespondencji
|

Obowiązkowe e-Doręczenia szansą na optymalizację obiegu korespondencji

Od 1 stycznia 2025 roku wchodzi w życie obowiązek korzystania z platformy e-Doręczenia. To elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze podmioty publiczne, obywatele i firmy mogą korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń…

Korzyści płyną z wdrożenia strategii omnichannel w Contact Center
|

Korzyści płyną z wdrożenia strategii omnichannel w Contact Center

Zanim przejdziemy do samej strategii omnichannelowej, warto rozpocząć od ujednolicenia pojęć, doprecyzowania sformułowań i zarysowania najważniejszych dotyczących komunikacji pomiędzy firmami i klientami. Obecnie na rynku funkcjonuje kilka cyfrowych kanałów komunikacji…

Trendy technologiczne kształtujące rynek Contact Center w Polsce
|

Trendy technologiczne kształtujące rynek Contact Center w Polsce

Z Tomaszem Szeredy, Head of Innovation,CCIG Group rozmawia Justyna Szymańska. Rynek CC w Polsce jest w fazie intensywnych zmian napędzanych przede wszystkim przez szybki rozwój technologiczny. Druga sprawa to nowe oczekiwania i preferencje…

Aktywność fizyczna menedżerów receptą na efektywne zarządzanie zespołem
|

Aktywność fizyczna menedżerów receptą na efektywne zarządzanie zespołem

Menedżerowie codziennie muszą sprostać wyzwaniom związanym z efektywnym kierowaniem zespołami, dbaniem o potrzeby klientów i innych interesariuszy oraz kontrolowaniem firmowych wydatków. Duża część ich odpowiedzialności koncentruje się na zarządzaniu efektywnością pracy zespołów, a jak…