W obliczu narastających obaw dotyczących bezpieczeństwa i wzrastającego zagrożenia kampaniami dezinformacyjnymi, Unia Europejska winna podjąć się zadania ochrony reputacji oraz praw do wizerunku osób...
Generatywna sztuczna inteligencja to technologia, która zmienia rzeczywistość, sposób naszego myślenia. Wszyscy obserwujemy gwałtowne przyspieszenie jej rozwoju i użycia w obsłudze klienta. Czas pokaże, jak będzie...
Rosnąca rola obsługi klienta dojrzałego
Zmiany demograficzne to jeden z kluczowych czynników, obok technologii i sztucznej inteligencji, kształtujących naszą rzeczywistość biznesową. Osoby powyżej 50. roku...
Rewolucja w sektorze transportu dostawczego staje się faktem za sprawą pierwszego polskiego pojazdu elektrycznego kategorii N1. Zaprojektowane przez zespół Innovation AG auto jest dostosowane...
Sztuczna inteligencja jest ostatnio tematem numer jeden w wielu branżach. Contact centre nie jest wyjątkiem. Ale czy systemy dadzą sobie radę?
Systemy contact centre wykorzystujące sztuczną...
Ogólnopolski deweloper od sierpnia zeszłego roku pisze nowy, wyjątkowy rozdział swojej miastotwórczej działalności. Przejęcie segmentu mieszkaniowego od Echo Investment otworzyło firmę na cały kraj...
PZU rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń upraw dopłatami. Producenci rolni mogą otrzymać dofinansowanie z budżetu państwa aż do 65 proc. wysokości składki. To nie wszystko. Ruszył właśnie pilotażowy...
Anna Krzyśko Vasković
prezes Zarządu Northgate Logistics
Sukcesem Northgate Logistics są ludzie. Nasz zespół składa się z ponad setki bardzo doświadczonych, profesjonalnych i skutecznych spedytorów.
Obsługujemy dwa tysiące klientów...
Szkolenia zamknięte organizowane dla grup warsztatowych do 12-15 osób stanowią obecnie jedną z najbardziej efektywnych form rozwoju pracowników. W jednym czasie w ustrukturyzowany sposób...