Stwórz „perfekcyjny sklep” przy wykorzystaniu rozwiązania Retail Execution (REX) w chmurze

Stwórz „perfekcyjny sklep” przy wykorzystaniu rozwiązania Retail Execution (REX) w chmurze

Dziś sklep w formie fizycznej jest jednym z licznych punktów kontaktu klienta z firmą oraz daną marką. Nadal jest jednak często kanałem kluczowym – nawet jeżeli klient ostatecznie dokonuje zakupu online, niejednokrotnie poprzedza to…

Czwarta edycja badania Armatis Customer Experience Index

Czwarta edycja badania Armatis Customer Experience Index

Obsługa klienta w Polsce w ciągu ostatnich 3 lat zauważalnie poprawiła się zdaniem aż 40 proc. Polaków. Najbardziej jesteśmy zadowoleni z pracy działów obsługi w handlu (tradycyjnym i ecommerce), a zaraz potem w bankach oraz firmach ubezpieczeniowych. Nieco gorzej…

Ludzie zapomną, co mówiłeś, zapomną, co robiłeś, ale nigdy nie zapomną, jak czuli się dzięki Tobie”

Ludzie zapomną, co mówiłeś, zapomną, co robiłeś, ale nigdy nie zapomną, jak czuli się dzięki Tobie”

Świadczenie usług z obszaru zdrowia w całej Polsce, względem tak dużej liczby zróżnicowanych odbiorców, to duże wyzwanie, które wymaga ciągłej koncentracji na najwyższych standardach customer i patient experience – mówi…

Rent-a-Team Services, czyli body leasing dla działów administracji w windykacji i nie tylko

Rent-a-Team Services, czyli body leasing dla działów administracji w windykacji i nie tylko

Dlaczego nie tylko cyfryzacja i informatyzacja procesów muszą być nieustannie rozwijane? Hasło rozwój towarzyszy nam od zawsze. Dziś, mam takie wrażenie, nie zawsze liczy się efekt, jaki chcemy osiągnąć, ale sama…

Polskie osiedla coraz bardziej smart. Ale czy to znaczy, że bardziej „mądre” czy „sprytne”?

Polskie osiedla coraz bardziej smart. Ale czy to znaczy, że bardziej „mądre” czy „sprytne”?

Aglomeracja, miasto, osiedle. Przyszłość tych miejsc i ich rozwój zależy przede wszystkich od osób, które je zamieszkują ponieważ to ludzie tworzą skupiska, w których chcą się czuć doceniani, zauważani przy jednoczesnym rozwoju…