Zaplanuj ekspansję zagraniczną e-sklepu na przyszły rok

Zaplanuj ekspansję zagraniczną e-sklepu na przyszły rok

Rynek e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej rozkwita, stając się magnesem przyciągającym inwestorów oraz przedsiębiorców z sektora handlu internetowego. Eksperci z branży często porównują tę strefę z Europą Zachodnią, wskazując na jej równie atrakcyjny, a nawet wyżej…

Stwórz „perfekcyjny sklep” przy wykorzystaniu rozwiązania Retail Execution (REX) w chmurze

Stwórz „perfekcyjny sklep” przy wykorzystaniu rozwiązania Retail Execution (REX) w chmurze

Dziś sklep w formie fizycznej jest jednym z licznych punktów kontaktu klienta z firmą oraz daną marką. Nadal jest jednak często kanałem kluczowym – nawet jeżeli klient ostatecznie dokonuje zakupu online, niejednokrotnie poprzedza to…

Czwarta edycja badania Armatis Customer Experience Index

Czwarta edycja badania Armatis Customer Experience Index

Obsługa klienta w Polsce w ciągu ostatnich 3 lat zauważalnie poprawiła się zdaniem aż 40 proc. Polaków. Najbardziej jesteśmy zadowoleni z pracy działów obsługi w handlu (tradycyjnym i ecommerce), a zaraz potem w bankach oraz firmach ubezpieczeniowych. Nieco gorzej…