15.5 C
Warszawa
środa, 3 lipca 2024

Biznes i Gospodarka

Jak płacą Polacy?

Ponad 65 proc. wszystkich transakcji detalicznych w sklepach i punktach usługowych w Polsce realizowanych jest cyfrowo – pokazują najnowsze wyniki badania „Zwyczaje płatnicze a...

Innowacyjność jest wpisana w nasze DNA 

Marsh EBSC to wielojęzyczny (zespół mówi 29 różnymi językami) i międzynarodowy zespół, który liczy ponad 450 osób. Jakich kompetencji potrzeba, by zarządzać tak różnorodną grupą...

Kuehne+Nagel o Employee Experience 

Naszym przepisem na tworzenie pozytywnego employee experience jest słuchanie, analizowanie, wyciąganie wniosków i wdrażanie nowych rozwiązań. Realizujemy projekty, które budują poczucie bezpieczeństwa wśród naszych pracowników,...

Dochodzenie należności od spadkobierców: rentowność i budowanie przewagi konkurencyjnej

W obliczu coraz częstszych sytuacji, gdy dochodzenie należności staje się procesem długotrwałym i skomplikowanym, wierzyciele muszą się zmierzyć z różnorodnymi wyzwaniami. Od ignorowania wezwań do zapłaty przez...

BudujeMY dobre relacje każdego dnia

Edenred Polska tworzy zespół ekspertów z zakresu benefitów pracowniczych, których głównym zadaniem jest zapewnienie długoterminowego dobrostanu pracowników. Wszystko w oparciu o obowiązujące rozwiązania prawne w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami w postaci...

15 lat współpracy z branżą zarządzania wierzytelnościami.

4-B Group od początku było nastawione na współpracę z branżą zarządzania wierzytelnościami. Przez ostatnie 15 lat wszystkie nasze działania były sfokusowane na rozwoju usług i narzędzi...

Unia Europejska powinna rozszerzyć dyrektywę o ochronie jednostek przed pomówieniami i dezinformacją

W obliczu narastających obaw dotyczących bezpieczeństwa i wzrastającego zagrożenia kampaniami dezinformacyjnymi, Unia Europejska winna podjąć się zadania ochrony reputacji oraz praw do wizerunku osób...

Czy generatywna sztuczna inteligencja zmieni Contact Center?

Generatywna sztuczna inteligencja to technologia, która zmienia rzeczywistość, sposób naszego myślenia. Wszyscy obserwujemy gwałtowne przyspieszenie jej rozwoju i użycia w obsłudze klienta. Czas pokaże, jak będzie...

Nowe trendy w obsłudze klienta przez contact center

Rosnąca rola obsługi klienta dojrzałego Zmiany demograficzne to jeden z kluczowych czynników, obok technologii i sztucznej inteligencji, kształtujących naszą rzeczywistość biznesową. Osoby powyżej 50. roku...

Innovation AG – polska firma, która tworzy przyszłość elektromobilności

Rewolucja w sektorze transportu dostawczego staje się faktem za sprawą pierwszego polskiego pojazdu elektrycznego kategorii N1. Zaprojektowane przez zespół Innovation AG auto jest dostosowane...

Najnowsze informacje