„Bilans zysków i strat prowadzimy od lat…” – ten fragment piosenki Budki Suflera, mogą zanucić chyba wszyscy polscy przedsiębiorcy. Jeśli Ty również do nich...
W obecnej, niestabilnej sytuacji gospodarczej i rosnącej konkurencji przedsiębiorstwa poszukują sposobów na optymalizację kosztów bez uszczerbku dla jakości świadczonych usług. Poprawa produktywności i wydajności,...
Od 1 stycznia 2025 roku wchodzi w życie obowiązek korzystania z platformy e-Doręczenia. To elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze podmioty publiczne, obywatele...
Dziś nieruchomości luksusowe to symbol nie tylko statusu i wygody, ale także świadome podejście do zasad zrównoważonego rozwoju. BPI Real Estate Poland od dawna kieruje...
Zanim przejdziemy do samej strategii omnichannelowej, warto rozpocząć od ujednolicenia pojęć, doprecyzowania sformułowań i zarysowania najważniejszych dotyczących komunikacji pomiędzy firmami i klientami.
Obecnie na rynku...
Z Beatą Szynkowską, prezes Zarządu Lockus, rozmawia Justyna Szymańska.
Jakie są kluczowe wyzwania, przed którymi stoi firma Lockus w branży contact center, i jak planują Państwo je...
Firmy są coraz bardziej świadome tego, że zrównoważony rozwój to nie tylko strategia ESG, ale integralna część modelu biznesowego. Kryzys klimatyczny, oczekiwania interesariuszy i regulacje...
Tak, wolimy współpracować zamiast konkurować!
Wojciech Nadejczyk, Michał Karzel i Milena Końciak o nietypowej pozycji Efektum na polskim rynku Contact Center – rozmawia Hanna Lipko.
Słyszałam...
Dynamicznie zmieniający się świat sprawia, że centra obsługi klienta nieustannie poszukują innowacyjnych rozwiązań, które podniosą jakość obsługi klientów.
Andrzej Budzik, CEO Cludo Sp. z o.o.
Dzięki postępom...
Z Tomaszem Szeredy, Head of Innovation,CCIG Group rozmawia Justyna Szymańska.
Rynek CC w Polsce jest w fazie intensywnych zmian napędzanych przede wszystkim przez szybki rozwój technologiczny. Druga...