Polska to dla KIA ważny punkt na mapie Europy – powody wcale nie są oczywiste
||

Polska to dla KIA ważny punkt na mapie Europy – powody wcale nie są oczywiste

Elektromobilność to megatrend, który z powodzeniem rośnie. Jak informuje ACEA (Stowarzyszenie Europejskich Producentów Samochodów), elektryki w Europie wciąż sprzedają się lepiej niż diesle. W Polsce stale rośnie zainteresowanie autami z…

Dwa w jednym, czyli kompleksowa windykacja sądowa dla firm
||

Dwa w jednym, czyli kompleksowa windykacja sądowa dla firm

W średnich firmach przeterminowane płatności stanowią ponad 20 proc. wartości wszystkich wystawianych faktur. W małych firmach wskaźnik ten wynosi aż 44 proc. –wynika z najnowszego badania firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso „Scenariusze MŚP na niepłacenie…

Problemy płatnicze kontrahenta można przewidzieć dzięki scoringowi
|

Problemy płatnicze kontrahenta można przewidzieć dzięki scoringowi

Co druga średnia i co trzecia mała firma biorące udział w badaniu KRD „Bezpieczeństwo finansowe firm z sektora MŚP” wskazują, że niewypłacalność lub upadłość kontrahentów to jeden z głównych czynników zagrażających stabilności finansowej przedsiębiorstwa….

Generali wprowadza kolejne narzędzia samoobsługowe dla klientów i pośredników
||

Generali wprowadza kolejne narzędzia samoobsługowe dla klientów i pośredników

Czy można samodzielnie, popijając w niedzielny poranek kawę na tarasie zgłosić uszkodzenia auta, wyliczyć odszkodowanie, zlecić wypłatę i w poniedziałek mieć już pieniądze na koncie? Tak, pod warunkiem, że ma się ubezpieczenie autocasco…

Ewolucja obsługi klienta: od tradycyjnych kanałów do sztucznej inteligencji
|

Ewolucja obsługi klienta: od tradycyjnych kanałów do sztucznej inteligencji

Obsługa klienta przeszła znaczącą ewolucję w ciągu ostatnich dekad. Od klasycznych wizyt w punktach obsługi czy rozmów telefonicznych, przez komunikację e-mailową, aż po współczesne rozwiązania cyfrowe, takie jak chatboty czy zaawansowane systemy…

Idziemy z duchem czasu, uwzględniając potrzeby klientów
|

Idziemy z duchem czasu, uwzględniając potrzeby klientów

Z Adamem Sakławskim, dyrektorem operacyjnym / COO w Stellantis Financial Services, rozmawiała Katarzyna Mazur. Przeprowadzają Państwo regularnie badania satysfakcji klientów. Jakie działania podejmują Państwo na ich podstawie? Przeprowadzamy regularnie badania…

Twoje potrzeby, nasza misja. Jak współpraca skoncentrowana na kliencie tworzy realną wartość
|

Twoje potrzeby, nasza misja. Jak współpraca skoncentrowana na kliencie tworzy realną wartość

W czasach dynamicznych zmian i rosnących oczekiwań kluczowym wyzwaniem dla każdej organizacji jest stworzenie kultury, która realnie stawia klienta w centrum uwagi. Wojciech Bednarek, wiceprezes Polskiej Kancelarii Brokerskiej Jak powiedział…

Rola empatii i emocji w obsłudze klienta – słowa ulatują, emocje zostają
|

Rola empatii i emocji w obsłudze klienta – słowa ulatują, emocje zostają

Współczesny klient oczekuje od firmy nie tylko sprawnego rozwiązania jego problemu, ale także zrozumienia, zaangażowania i indywidualnego podejścia. Jak wynika z raportu „State of the Connected Customer” opublikowanego przez Salesforce, aż 73 proc….

Logistyka przyszłości – jak słuchać klientów i wspólnie budować sukces
||

Logistyka przyszłości – jak słuchać klientów i wspólnie budować sukces

Satysfakcja klientów odgrywa kluczową rolę dla sukcesu operatorów logistycznych. Badania opinii, regularny dialog oraz dostosowywanie oferty do zmieniających się potrzeb rynku to elementy, które umożliwiają efektywny rozwój. Anna Postawa, menedżer…