20.6 C
Warszawa
niedziela, 20 kwietnia 2025

Materiał partnera

Recepta na sukces e-Doręczeń

e-Doręczenia, czyli listy polecone w postaci cyfrowej, to wygodne rozwiązanie, które niesie ze sobą wiele korzyści. Przede wszystkim jest to...

Obowiązkowe e-Doręczenia szansą na optymalizację obiegu korespondencji

Od 1 stycznia 2025 roku wchodzi w życie obowiązek korzystania z platformy e-Doręczenia. To elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki...

Ekologiczne rozwiązania w luksusowych nieruchomościach

Dziś nieruchomości luksusowe to symbol nie tylko statusu i wygody, ale także świadome podejście do zasad zrównoważonego rozwoju. BPI Real...

Zdrowie Menedżera

zdrowie_menedzeraPobierz

RYNEK CONTACT CENTER

rynek_contact_centerPobierz

ESG w praktyce

ESG_w_praktycePobierz

Korzyści płyną z wdrożenia strategii omnichannel w Contact Center

Zanim przejdziemy do samej strategii omnichannelowej, warto rozpocząć od ujednolicenia pojęć, doprecyzowania sformułowań i zarysowania najważniejszych dotyczących komunikacji pomiędzy...

Pionier w branży contact center

Z Beatą Szynkowską, prezes Zarządu Lockus, rozmawia Justyna Szymańska.  Jakie są kluczowe wyzwania, przed którymi stoi firma Lockus w branży contact...

ESG dla firm

Firmy są coraz bardziej świadome tego, że zrównoważony rozwój to nie tylko strategia ESG, ale integralna część modelu biznesowego....

Czy w outsourcingu da się opuścić czerwony ocean konkurencji?

Tak, wolimy współpracować zamiast konkurować! Wojciech Nadejczyk, Michał Karzel i Milena Końciak o nietypowej pozycji Efektum na polskim rynku Contact...

Najnowsze informacje