Jak płacą Polacy?
Ponad 65 proc. wszystkich transakcji detalicznych w sklepach i punktach usługowych w Polsce realizowanych jest cyfrowo – pokazują najnowsze wyniki badania „Zwyczaje płatnicze a rozwój sieci akceptacji kart w Polsce:…
Ponad 65 proc. wszystkich transakcji detalicznych w sklepach i punktach usługowych w Polsce realizowanych jest cyfrowo – pokazują najnowsze wyniki badania „Zwyczaje płatnicze a rozwój sieci akceptacji kart w Polsce:…
Marsh EBSC to wielojęzyczny (zespół mówi 29 różnymi językami) i międzynarodowy zespół, który liczy ponad 450 osób. Jakich kompetencji potrzeba, by zarządzać tak różnorodną grupą w sposób satysfakcjonujący dla każdego? Jesteśmy dumni…
Naszym przepisem na tworzenie pozytywnego employee experience jest słuchanie, analizowanie, wyciąganie wniosków i wdrażanie nowych rozwiązań. Realizujemy projekty, które budują poczucie bezpieczeństwa wśród naszych pracowników, atmosferę zaufania i dają przestrzeń na rozwój…
W obliczu coraz częstszych sytuacji, gdy dochodzenie należności staje się procesem długotrwałym i skomplikowanym, wierzyciele muszą się zmierzyć z różnorodnymi wyzwaniami. Od ignorowania wezwań do zapłaty przez dłużników, poprzez ogłoszenia upadłości czy przypadki…
Edenred Polska tworzy zespół ekspertów z zakresu benefitów pracowniczych, których głównym zadaniem jest zapewnienie długoterminowego dobrostanu pracowników. Wszystko w oparciu o obowiązujące rozwiązania prawne w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami w postaci kart przedpłaconych Mastercard od Edenred….
4-B Group od początku było nastawione na współpracę z branżą zarządzania wierzytelnościami. Przez ostatnie 15 lat wszystkie nasze działania były sfokusowane na rozwoju usług i narzędzi wspierających procesy operacyjne i back officowe w firmach…
Generatywna sztuczna inteligencja to technologia, która zmienia rzeczywistość, sposób naszego myślenia. Wszyscy obserwujemy gwałtowne przyspieszenie jej rozwoju i użycia w obsłudze klienta. Czas pokaże, jak będzie ona ewoluować w procesach realizowanych w Contact Center. …
Rosnąca rola obsługi klienta dojrzałego Zmiany demograficzne to jeden z kluczowych czynników, obok technologii i sztucznej inteligencji, kształtujących naszą rzeczywistość biznesową. Osoby powyżej 50. roku życia stanowią w Polsce liczną…
Rewolucja w sektorze transportu dostawczego staje się faktem za sprawą pierwszego polskiego pojazdu elektrycznego kategorii N1. Zaprojektowane przez zespół Innovation AG auto jest dostosowane do potrzeb przewozu towarów w obszarze…
Sztuczna inteligencja jest ostatnio tematem numer jeden w wielu branżach. Contact centre nie jest wyjątkiem. Ale czy systemy dadzą sobie radę? Systemy contact centre wykorzystujące sztuczną inteligencję już dają sobie radę….
Instytut Biznesu zajął się oceną zjawiska sprzecznych narracji marketingowych przedsiębiorstw, do różnych grup konsumenckich. Według ekspertów think-tanku rywalizacja między przedsiębiorstwami poszerza się o nowe pola. Kiedyś dotyczyła ceny, jakości, serwisu,…
Ogólnopolski deweloper od sierpnia zeszłego roku pisze nowy, wyjątkowy rozdział swojej miastotwórczej działalności. Przejęcie segmentu mieszkaniowego od Echo Investment otworzyło firmę na cały kraj i wzbogaciło portfolio o projekty w…