Usiadłam za kierownicą KIA EV3, samochodu, o którym południowokoreański koncern mówi: „Mamy kompaktowe auto, które dowiezie cię tam, gdzie potrzebujesz,...
W obliczu rosnącej konkurencji i dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych coraz więcej firm szuka skutecznych sposobów na utrzymanie płynności finansowej. Jednym...
Czy można samodzielnie, popijając w niedzielny poranek kawę na tarasie zgłosić uszkodzenia auta, wyliczyć odszkodowanie, zlecić wypłatę i w poniedziałek mieć już...
Obsługa klienta przeszła znaczącą ewolucję w ciągu ostatnich dekad. Od klasycznych wizyt w punktach obsługi czy rozmów telefonicznych, przez komunikację e-mailową,...
Z Adamem Sakławskim, dyrektorem operacyjnym / COO w Stellantis Financial Services, rozmawiała Katarzyna Mazur.
Przeprowadzają Państwo regularnie badania satysfakcji klientów....
Współczesny klient oczekuje od firmy nie tylko sprawnego rozwiązania jego problemu, ale także zrozumienia, zaangażowania i indywidualnego podejścia. Jak wynika...
Satysfakcja klientów odgrywa kluczową rolę dla sukcesu operatorów logistycznych. Badania opinii, regularny dialog oraz dostosowywanie oferty do zmieniających się...
Internet staje się kluczowym źródłem poszukiwania okazji. W tym roku 48 proc. konsumentów planuje robić zakupy wyłącznie w sieci, a 37 proc. wybiera połączenie...
Z Dorotą Witkowską, Key Account Director w CCIG Group, rozmawia Justyna Szymańska.
ECCCSA to prestiżowe nagrody na arenie międzynarodowej. Co dla CCIG...