4.4 C
Warszawa
sobota, 21 grudnia 2024

Materiał partnera

KIA EV3 – mały rozmiar, wielkie możliwości

Usiadłam za kierownicą KIA EV3, samochodu, o którym południowokoreański koncern mówi: „Mamy kompaktowe auto, które dowiezie cię tam, gdzie potrzebujesz,...

Szybki i wygodny dostęp do gotówki

W obliczu rosnącej konkurencji i dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych coraz więcej firm szuka skutecznych sposobów na utrzymanie płynności finansowej. Jednym...

Generali wprowadza kolejne narzędzia samoobsługowe dla klientów i pośredników

Czy można samodzielnie, popijając w niedzielny poranek kawę na tarasie zgłosić uszkodzenia auta, wyliczyć odszkodowanie, zlecić wypłatę i w poniedziałek mieć już...

Ewolucja obsługi klienta: od tradycyjnych kanałów do sztucznej inteligencji

Obsługa klienta przeszła znaczącą ewolucję w ciągu ostatnich dekad. Od klasycznych wizyt w punktach obsługi czy rozmów telefonicznych, przez komunikację e-mailową,...

Idziemy z duchem czasu, uwzględniając potrzeby klientów

Z Adamem Sakławskim, dyrektorem operacyjnym / COO w Stellantis Financial Services, rozmawiała Katarzyna Mazur. Przeprowadzają Państwo regularnie badania satysfakcji klientów....

Twoje potrzeby, nasza misja. Jak współpraca skoncentrowana na kliencie tworzy realną wartość

W czasach dynamicznych zmian i rosnących oczekiwań kluczowym wyzwaniem dla każdej organizacji jest stworzenie kultury, która realnie stawia klienta...

Rola empatii i emocji w obsłudze klienta – słowa ulatują, emocje zostają

Współczesny klient oczekuje od firmy nie tylko sprawnego rozwiązania jego problemu, ale także zrozumienia, zaangażowania i indywidualnego podejścia. Jak wynika...

Logistyka przyszłości – jak słuchać klientów i wspólnie budować sukces

Satysfakcja klientów odgrywa kluczową rolę dla sukcesu operatorów logistycznych. Badania opinii, regularny dialog oraz dostosowywanie oferty do zmieniających się...

Dwie trzecie Polaków planuje skorzystać z promocji podczas świątecznych zakupów

Internet staje się kluczowym źródłem poszukiwania okazji. W tym roku 48 proc. konsumentów planuje robić zakupy wyłącznie w sieci, a 37 proc. wybiera połączenie...

Różnorodność pozwala efektywnie wspierać klientów na całym świecie

Z Dorotą Witkowską, Key Account Director w CCIG Group, rozmawia Justyna Szymańska. ECCCSA to prestiżowe nagrody na arenie międzynarodowej. Co dla CCIG...

Najnowsze informacje