Pekabex – budujemy nie tylko obiekty, ale i kariery
|

Pekabex – budujemy nie tylko obiekty, ale i kariery

W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości branży budowlanej Pekabex wyróżnia się jako stabilny, nowoczesny pracodawca, który potrafi przyciągać i zatrzymywać talenty. Jako lider w produkcji prefabrykatów żelbetowych, generalny wykonawca dużych inwestycji oraz deweloper nieustannie…

KSeF – nowe obowiązki, nowe kary. Jak skutecznie uniknąć konsekwencji?
||

KSeF – nowe obowiązki, nowe kary. Jak skutecznie uniknąć konsekwencji?

Już w przyszłym roku e-fakturowanie w Polsce stanie się obowiązkiem. Wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) oznacza kolejny etap cyfryzacji, a wraz z nim – konsekwencje za niedostosowanie się do nowych realiów. Przedsiębiorcy muszą dobrze przygotować…

4-B Group liderem procesów wspierających zarządzanie wierzytelnościami
||

4-B Group liderem procesów wspierających zarządzanie wierzytelnościami

Rodzinny biznes z globalnym podejściem Filip Bargiełowski, prezes zarządu, 4-b Group Budujemy swoją pozycję od ponad 15 lat i udowadniamy, że rodzinny biznes z globalnym podejściem może skutecznie redefiniować outsourcing…

Przejście z etatu na własny biznes w branży rolniczej – historia właściciela sklepu Powered by Kramp
|

Przejście z etatu na własny biznes w branży rolniczej – historia właściciela sklepu Powered by Kramp

Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja, która wymaga odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy na taki krok….

Z ojca na syna. Jak rodzina Łebko zbudowała biznes rolniczy Powered by Kramp
|

Z ojca na syna. Jak rodzina Łebko zbudowała biznes rolniczy Powered by Kramp

„Zaczynaliśmy od kilku małych sklepów w okolicach Tarnogrodu. Dziś mamy profesjonalny punkt handlowy, sklep motoryzacyjny, stację paliw, a niedawno otworzyliśmy drugi sklep rolniczo-techniczny w Szczucinie” – mówią Jan i Patryk…

AI w telekomunikacji: Nowa era obsługi klienta
|

AI w telekomunikacji: Nowa era obsługi klienta

Branża telekomunikacyjna, dotychczas postrzegana jako konserwatywna, wchodzi w erę rewolucji napędzanej sztuczną inteligencją (AI). Firmy telekomunikacyjne dostrzegają potencjał nowych technologii w poprawie jakości obsługi klienta i spełnianiu rosnących oczekiwań konsumentów. Problemy techniczne, rachunkowe…