13.5 C
Warszawa
sobota, 19 kwietnia 2025

Materiał partnera

645 t śmieci i 1,5 mln nowych ryb

Po ponad dwóch latach od katastrofy ekologicznej na Odrze zakończyła się akcja „ODROdzenie”. Bank Credit Agricole wspólnie z ekologiem i podróżnikiem...

Odpowiedzialni społecznie i środowiskowo w Banku Ochrony Środowiska

Bank Ochrony Środowiska to pionier zielonego finansowania w Polsce. Od ponad 30 lat buduje świadomość społeczną w zakresie zrównoważonego rozwoju i ekologii. Bank...

Polska to dla KIA ważny punkt na mapie Europy – powody wcale nie są oczywiste

Elektromobilność to megatrend, który z powodzeniem rośnie. Jak informuje ACEA (Stowarzyszenie Europejskich Producentów Samochodów), elektryki w Europie wciąż sprzedają...

Dwa w jednym, czyli kompleksowa windykacja sądowa dla firm

W średnich firmach przeterminowane płatności stanowią ponad 20 proc. wartości wszystkich wystawianych faktur. W małych firmach wskaźnik ten wynosi aż 44 proc....

Twoja rzetelność się liczy

Firma będąca uczestnikiem Rzetelnej Firmy często wyróżnia się na tle innych przede wszystkim płaceniem w terminie rachunków i faktur, zachowywaniem się...

Problemy płatnicze kontrahenta można przewidzieć dzięki scoringowi

Co druga średnia i co trzecia mała firma biorące udział w badaniu KRD „Bezpieczeństwo finansowe firm z sektora MŚP” wskazują, że niewypłacalność...

KIA EV3 – mały rozmiar, wielkie możliwości

Usiadłam za kierownicą KIA EV3, samochodu, o którym południowokoreański koncern mówi: „Mamy kompaktowe auto, które dowiezie cię tam, gdzie potrzebujesz,...

Szybki i wygodny dostęp do gotówki

W obliczu rosnącej konkurencji i dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych coraz więcej firm szuka skutecznych sposobów na utrzymanie płynności finansowej. Jednym...

Generali wprowadza kolejne narzędzia samoobsługowe dla klientów i pośredników

Czy można samodzielnie, popijając w niedzielny poranek kawę na tarasie zgłosić uszkodzenia auta, wyliczyć odszkodowanie, zlecić wypłatę i w poniedziałek mieć już...

Ewolucja obsługi klienta: od tradycyjnych kanałów do sztucznej inteligencji

Obsługa klienta przeszła znaczącą ewolucję w ciągu ostatnich dekad. Od klasycznych wizyt w punktach obsługi czy rozmów telefonicznych, przez komunikację e-mailową,...

Najnowsze informacje