-0.5 C
Warszawa
środa, 22 stycznia 2025

Materiał partnera

Brokerzy ubezpieczeniowi rozwijają rynek ubezpieczeń

Brokerzy ubezpieczeniowi wywierają mocny wpływ na rynek ubezpieczeń. Kim właściwie jest broker i jak rozumieć jego rolę? Przede wszystkim to...

Mądry wybór to większy zysk dla pracowników

Z Jackiem Babińskim, wiceprezesem Zarządu Pekao TFI – najdłużej działającego, jednego z największych TFI w Polsce, rozmawiamy nie tylko...

Bezpieczny samorząd

Zapotrzebowanie samorządów na kompleksową i specjalistyczną ochronę ubezpieczeniową z roku na rok jest coraz większe. Wynika to w głównej mierze z ryzyk, jakie...

Łączymy systemy, optymalizujemy procesy

O wyzwaniach i korzyściach związanych z integracją systemów informatycznych w kontekście efektywnego zarządzania wierzytelnościami opowiada Mirosław Wnuk, dyrektor rozwoju obszaru windykacji w firmie...

Leasing wsparciem dla małych i średnich przedsiębiorstw

Z Tomaszem Kisielem rozmawiała Katarzyna Mazur. Jakie formy leasingu oferują Państwo małym i średnim przedsiębiorcom? Co mogą oni znaleźć w Państwa ofercie? Nasza...

Kierunki rozwoju systemów do obsługi wierzytelności

Digitalizacja wymiaru sprawiedliwości w Polsce to proces, który ostatnio znowu nabiera rozpędu. Wdrażanie e-Doręczeń, zmiany w portalu sądowym i EPU, rozwój KRZ...

eGotówka na wydatki firmowe pomogła już 32 tysiącom firm

Jest wiele sytuacji, w których przedsiębiorca musi od ręki znaleźć pieniądze na pokrycie nagłych wydatków firmowych: remont samochodu, naprawę maszyn...

Telewizja dla Hoteli z chmury przełamuje infrastrukturalne status quo

Wiele się w hotelach zmieniało, ale w zakresie telewizji – tak za sprawą kwestii formalno-prawnych, jak i ograniczeń wynikających z przestarzałej i zamkniętej infrastruktury, którą...

Bot, który łączy ludzi z… ludźmi

Większości osób voiceboty kojarzą się z – delikatnie mówiąc – niezbyt rozgarniętymi automatami, które usiłują zastąpić żywych konsultantów w rozwiązywaniu zgłoszeń reklamacyjnych czy...

Bez planu B – jedna trzecia MŚP nie ma scenariusza działania, gdy klienci nie płacą

65 proc. przedsiębiorców ma opracowany plan B na wypadek, gdy termin podany na fakturze mija, a klient nie reguluje...

Najnowsze informacje