20.6 C
Warszawa
środa, 3 lipca 2024

Materiał partnera

Finansowy tlen dla Twojego przedsiębiorstwa

Dotacje stanowią finansowy fundament, umożliwiający przedsiębiorstwom realizację ambitnych celów biznesowych i innowacyjnych projektów. W kontekście dynamicznie zmieniającego się rynku, pozyskanie zewnętrznego...

Korzyści z zastosowania oprogramowania do automatyzacji procesów biznesowych w sektorze finansowym

Julia Sobolewska dyrektor Konsultingu Bankowości Biznesowej, Comarch Trendy cyfryzacji rozwiązań finansowych Od początku XXI wieku obserwujemy silny trend cyfryzacji rozwiązań finansowych....

Nowoczesne oprogramowanie wspiera zarządzanie ryzykiem w sektorze finansowym

Obecnie technologie przynoszą zmiany w codziennym funkcjonowaniu firm i instytucji wszystkich sektorów rynku. Zmiany, w oczywisty sposób dotyczą również branży finansowej, zwłaszcza...

Vindicat.pl w innowacyjnym modelu success fee – zapłać, gdy odzyskasz pieniądze

Czy to możliwe, aby odzyskiwać pieniądze skutecznie, a koszty windykacji pokryć dopiero po jej zakończeniu? Teraz już tak! Taką...

Konsolidacja przyszłości?

Z nowych technologii korzystają wszyscy, chociaż niektórzy o tym nie wiedzą. Nowoczesne rozwiązania są zazwyczaj głęboko zaszyte w procesach, lecz to...

Oszczędzaj na transakcjach walutowych!

ProStream, platforma wymiany walut dla firm, z sukcesem weszła na polski rynek walutowych instrumentów zabezpieczających dla importerów i eksporterów. Firma z Grupy SAB Finance jest numerem jeden w Czechach i w Polsce chce powtórzyć sukces.

Doświadczony dostawca podpowie najlepsze rozwiązanie

Filip Kolendo, CTO w Primesoft Polska wyjaśnia, dlaczego warto zaprzyjaźnić się z KSeF i doradza, jak wybrać odpowiedniego dostawcę systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) w firmie.

Sztuczna inteligencja jako ważny element przyszłej obsługi klienta

Sztuczna inteligencja jako ważny element przyszłej obsługi klienta

Elastyczność to must have w branży contact center

Elastyczność to must have w branży contact center

Dane i CX: cztery technologie, które pomagają zamienić dane klientów w cenną wiedzę

Dane i CX: cztery technologie, które pomagają zamienić dane klientów w cenną wiedzę

Najnowsze informacje