OUTSOURCING 3.0 – NAJWYŻSZY CZAS ZAUFAĆ ZEWNĘTRZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA
||

OUTSOURCING 3.0 – NAJWYŻSZY CZAS ZAUFAĆ ZEWNĘTRZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA

Firmy wyspecjalizowane w obsłudze klienta to organizacje, które całą swoją uwagę, wiedzę i budżety kierują w jedno miejsce – na doskonalenie obsługi klienta. To nie jeden z wielu priorytetów. To jedyny. Dominik Bodach, Business Development Manager,…

Pekabex – budujemy nie tylko obiekty, ale i kariery
|

Pekabex – budujemy nie tylko obiekty, ale i kariery

W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości branży budowlanej Pekabex wyróżnia się jako stabilny, nowoczesny pracodawca, który potrafi przyciągać i zatrzymywać talenty. Jako lider w produkcji prefabrykatów żelbetowych, generalny wykonawca dużych inwestycji oraz deweloper nieustannie…

KSeF – nowe obowiązki, nowe kary. Jak skutecznie uniknąć konsekwencji?
||

KSeF – nowe obowiązki, nowe kary. Jak skutecznie uniknąć konsekwencji?

Już w przyszłym roku e-fakturowanie w Polsce stanie się obowiązkiem. Wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) oznacza kolejny etap cyfryzacji, a wraz z nim – konsekwencje za niedostosowanie się do nowych realiów. Przedsiębiorcy muszą dobrze przygotować…