Rola empatii i emocji w obsłudze klienta – słowa ulatują, emocje zostają
|

Rola empatii i emocji w obsłudze klienta – słowa ulatują, emocje zostają

Współczesny klient oczekuje od firmy nie tylko sprawnego rozwiązania jego problemu, ale także zrozumienia, zaangażowania i indywidualnego podejścia. Jak wynika z raportu „State of the Connected Customer” opublikowanego przez Salesforce, aż 73 proc….

Logistyka przyszłości – jak słuchać klientów i wspólnie budować sukces
||

Logistyka przyszłości – jak słuchać klientów i wspólnie budować sukces

Satysfakcja klientów odgrywa kluczową rolę dla sukcesu operatorów logistycznych. Badania opinii, regularny dialog oraz dostosowywanie oferty do zmieniających się potrzeb rynku to elementy, które umożliwiają efektywny rozwój. Anna Postawa, menedżer…

Dwie trzecie Polaków planuje skorzystać z promocji podczas świątecznych zakupów
||

Dwie trzecie Polaków planuje skorzystać z promocji podczas świątecznych zakupów

Internet staje się kluczowym źródłem poszukiwania okazji. W tym roku 48 proc. konsumentów planuje robić zakupy wyłącznie w sieci, a 37 proc. wybiera połączenie ofert online i sklepów stacjonarnych1. W jaki sposób przedsiębiorcy mogą przygotować się na…

Technologia w służbie windykacji. Jak automatyzacja i AI zmieniają branżę zarządzania należnościami
||

Technologia w służbie windykacji. Jak automatyzacja i AI zmieniają branżę zarządzania należnościami

Automatyzacja, sztuczna inteligencja, a także zaawansowane narzędzia cyfrowe zmieniają procesy związane z zarządzaniem należnościami. Co napędza te innowacje i jakie korzyści niosą one dla branży windykacyjnej? Mirosław Wnuk, dyrektor rozwoju…

Kluczowe czynniki przy wyborze kontrahenta oraz doktryna optymizmu prawniczego w procesie dochodzenia roszczeń
|

Kluczowe czynniki przy wyborze kontrahenta oraz doktryna optymizmu prawniczego w procesie dochodzenia roszczeń

Podczas wyboru kancelarii prawnej specjalizującej się w kompleksowym dochodzeniu wierzytelności kluczowe jest uwzględnienie kilku czynników, które mogą przesądzić o sukcesie współpracy. Doświadczony i zaangażowany zespół W dobie bardzo szybko rozwijających się technologii jednym z kluczowych…

Obsessive: zarządzanie firmą w dobie zmian i międzynarodowego rozwoju
||

Obsessive: zarządzanie firmą w dobie zmian i międzynarodowego rozwoju

Z Pat Romanek, prezes zarządu Amocarat, rozmawiała Justyna Szymańska. Obsessive to marka bielizny z 18-letnią historią i ugruntowaną pozycją. Jak zarządzać tak dojrzałym brandem, aby pozostał konkurencyjny na dynamicznie zmieniającym się rynku? Kluczem…