Z Adamem Sakławskim, dyrektorem operacyjnym / COO w Stellantis Financial Services, rozmawiała Katarzyna Mazur.
Przeprowadzają Państwo regularnie badania satysfakcji klientów....
Współczesny klient oczekuje od firmy nie tylko sprawnego rozwiązania jego problemu, ale także zrozumienia, zaangażowania i indywidualnego podejścia. Jak wynika...
Satysfakcja klientów odgrywa kluczową rolę dla sukcesu operatorów logistycznych. Badania opinii, regularny dialog oraz dostosowywanie oferty do zmieniających się...
Internet staje się kluczowym źródłem poszukiwania okazji. W tym roku 48 proc. konsumentów planuje robić zakupy wyłącznie w sieci, a 37 proc. wybiera połączenie...
Z Dorotą Witkowską, Key Account Director w CCIG Group, rozmawia Justyna Szymańska.
ECCCSA to prestiżowe nagrody na arenie międzynarodowej. Co dla CCIG...
Automatyzacja, sztuczna inteligencja, a także zaawansowane narzędzia cyfrowe zmieniają procesy związane z zarządzaniem należnościami. Co napędza te innowacje i...
W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie, digitalizacja procesów windykacyjnych staje się kluczowym elementem strategii firm, które zajmują się zarządzaniem...
Z Barbarą Sęk, dyrektor zarządzającą Kancelarią Prawną SVEA, rozmawiała Justyna Szymańska.
Jaka jest lub jak powinna wyglądać rola kobiet w branży zarządzania...
Katarzyna Jóźwik, współtwórczyni i prezeska Smartney, największego fintechu pożyczkowego w Polsce, opowiada o tym, jak osiągnąć sukces, oraz jak zachować właściwy kierunek,...