-1.2 C
Warszawa
czwartek, 23 stycznia 2025

Materiał partnera

Ekologiczne rozwiązania w luksusowych nieruchomościach

Dziś nieruchomości luksusowe to symbol nie tylko statusu i wygody, ale także świadome podejście do zasad zrównoważonego rozwoju. BPI Real...

Zdrowie Menedżera

zdrowie_menedzeraPobierz

RYNEK CONTACT CENTER

rynek_contact_centerPobierz

ESG w praktyce

ESG_w_praktycePobierz

Korzyści płyną z wdrożenia strategii omnichannel w Contact Center

Zanim przejdziemy do samej strategii omnichannelowej, warto rozpocząć od ujednolicenia pojęć, doprecyzowania sformułowań i zarysowania najważniejszych dotyczących komunikacji pomiędzy...

Pionier w branży contact center

Z Beatą Szynkowską, prezes Zarządu Lockus, rozmawia Justyna Szymańska.  Jakie są kluczowe wyzwania, przed którymi stoi firma Lockus w branży contact...

ESG dla firm

Firmy są coraz bardziej świadome tego, że zrównoważony rozwój to nie tylko strategia ESG, ale integralna część modelu biznesowego....

Czy w outsourcingu da się opuścić czerwony ocean konkurencji?

Tak, wolimy współpracować zamiast konkurować! Wojciech Nadejczyk, Michał Karzel i Milena Końciak o nietypowej pozycji Efektum na polskim rynku Contact...

Nowoczesne technologie w contact center

Dynamicznie zmieniający się świat sprawia, że centra obsługi klienta nieustannie poszukują innowacyjnych rozwiązań, które podniosą jakość obsługi klientów. Andrzej Budzik, CEO...

Trendy technologiczne kształtujące rynek Contact Center w Polsce

Z Tomaszem Szeredy, Head of Innovation,CCIG Group rozmawia Justyna Szymańska. Rynek CC w Polsce jest w fazie intensywnych zmian napędzanych przede wszystkim...

Najnowsze informacje