2.7 C
Warszawa
poniedziałek, 23 grudnia 2024

Materiał partnera

Korzyści płyną z wdrożenia strategii omnichannel w Contact Center

Zanim przejdziemy do samej strategii omnichannelowej, warto rozpocząć od ujednolicenia pojęć, doprecyzowania sformułowań i zarysowania najważniejszych dotyczących komunikacji pomiędzy...

Pionier w branży contact center

Z Beatą Szynkowską, prezes Zarządu Lockus, rozmawia Justyna Szymańska.  Jakie są kluczowe wyzwania, przed którymi stoi firma Lockus w branży contact...

ESG dla firm

Firmy są coraz bardziej świadome tego, że zrównoważony rozwój to nie tylko strategia ESG, ale integralna część modelu biznesowego....

Czy w outsourcingu da się opuścić czerwony ocean konkurencji?

Tak, wolimy współpracować zamiast konkurować! Wojciech Nadejczyk, Michał Karzel i Milena Końciak o nietypowej pozycji Efektum na polskim rynku Contact...

Nowoczesne technologie w contact center

Dynamicznie zmieniający się świat sprawia, że centra obsługi klienta nieustannie poszukują innowacyjnych rozwiązań, które podniosą jakość obsługi klientów. Andrzej Budzik, CEO...

Trendy technologiczne kształtujące rynek Contact Center w Polsce

Z Tomaszem Szeredy, Head of Innovation,CCIG Group rozmawia Justyna Szymańska. Rynek CC w Polsce jest w fazie intensywnych zmian napędzanych przede wszystkim...

Aktywność fizyczna menedżerów receptą na efektywne zarządzanie zespołem

Menedżerowie codziennie muszą sprostać wyzwaniom związanym z efektywnym kierowaniem zespołami, dbaniem o potrzeby klientów i innych interesariuszy oraz kontrolowaniem firmowych wydatków. Duża...

FAKTORING

faktoringPobierz

E-COMMERCE

e-commercePobierz

BEZPIECZNA PRZYSZŁOŚĆ

bezpieczna_przyszloscPobierz

Najnowsze informacje