Dwie trzecie Polaków planuje skorzystać z promocji podczas świątecznych zakupów
||

Dwie trzecie Polaków planuje skorzystać z promocji podczas świątecznych zakupów

Internet staje się kluczowym źródłem poszukiwania okazji. W tym roku 48 proc. konsumentów planuje robić zakupy wyłącznie w sieci, a 37 proc. wybiera połączenie ofert online i sklepów stacjonarnych1. W jaki sposób przedsiębiorcy mogą przygotować się na…

Ubezpieczenie kosztów wynajmu samochodu, czyli w bezpiecznej podróży!
|

Ubezpieczenie kosztów wynajmu samochodu, czyli w bezpiecznej podróży!

Wynajem samochodu podczas zagranicznych podróży staje się coraz bardziej popularny wśród turystów i osób podróżujących służbowo. Elastyczność, jaką zapewnia możliwość przemieszczania się na własnych warunkach, jest nieoceniona. Wraz z tym komfortem…

Technologia w służbie windykacji. Jak automatyzacja i AI zmieniają branżę zarządzania należnościami
||

Technologia w służbie windykacji. Jak automatyzacja i AI zmieniają branżę zarządzania należnościami

Automatyzacja, sztuczna inteligencja, a także zaawansowane narzędzia cyfrowe zmieniają procesy związane z zarządzaniem należnościami. Co napędza te innowacje i jakie korzyści niosą one dla branży windykacyjnej? Mirosław Wnuk, dyrektor rozwoju…

Obsessive: zarządzanie firmą w dobie zmian i międzynarodowego rozwoju
||

Obsessive: zarządzanie firmą w dobie zmian i międzynarodowego rozwoju

Z Pat Romanek, prezes zarządu Amocarat, rozmawiała Justyna Szymańska. Obsessive to marka bielizny z 18-letnią historią i ugruntowaną pozycją. Jak zarządzać tak dojrzałym brandem, aby pozostał konkurencyjny na dynamicznie zmieniającym się rynku? Kluczem…

Przełomowe zmiany w obsłudze klienta – kluczowe trendy na 2025 r.
||

Przełomowe zmiany w obsłudze klienta – kluczowe trendy na 2025 r.

Rok 2025 przyniesie przełomowe zmiany w obszarze obsługi klienta napędzane przez sztuczną inteligencję. Technologie AI nie tylko poprawią efektywność operacyjną, ale także umożliwią wprowadzenie nowych standardów dostosowywania usług do indywidualnych potrzeb…