Najcenniejsze polskie marki
Przezinfo
Omnichannel, czyli integracja kanałów sprzedaży tradycyjnej i online, jak pokazuje zwłaszcza ostatni rok, wydaje się jedynym środkiem do odniesienia zwycięstwa w walce o klienta. Najlepiej w pandemii poradziły sobie te firmy, które systematycznie od…
Zapotrzebowanie na powierzchnie magazynowe stale rośnie, a towarzyszy mu wzrost świadomości klientów na temat zrównoważonego rozwoju. Zielone rozwiązania stają się powoli branżowym standardem. Zrównoważonemu procesowi deweloperskiemu towarzyszą ekologiczne rozwiązania z zakresu PropTech…
Obawa przed zakażeniem SARS-CoV-2 spowodowała wzrost zainteresowania produktami ubezpieczeniowymi, które są bezpośrednio związane z trwającą pandemią. INTER-ŻYCIE Polska zdaje sobie sprawę z tych zagrożeń – komentuje Anna Antonowicz, dyrektor Biura…
W globalnym świecie biznes ma ogromny wpływ na rynek, środowisko i zachowania konsumentów. Ostatnie badania pokazują również, że zaufanie ludzi do liderów firm, dużych korporacji, ale także mniejszych podmiotów, w których szef jest…
Teoretycznie wiele zostało już powiedziane, rynek FX był w centrum największego zainteresowania 10 lat temu. Od tego czasu sytuacja nieco się zmieniła i chyba na lepsze. Poniższy materiał ma za zadanie usystematyzować…
Z Grzegorzem Mizerskim, doktorem ekonomii z blisko 25-letnim doświadczeniem w branży finansowej i inwestycyjnej, rozmawiamy m.in. o tym, czym jest rozważne inwestowanie i czy obecna sytuacja gospodarcza sprzyja aktywności na…