Zakupy online w CCC a reklamacja
Modne i wygodne buty w CCC możesz zamówić przez Internet – korzyści takich zakupów jest wiele. Komfort, szybka i darmowa dostawa oraz bezpłatny zwrot to tylko kilka z zalet. Jak wygląda procedura reklamacji CCC w przypadku obuwia i akcesoriów zamówionych w sklepie online? Wyjaśniamy poniżej.
CCC – reklamacja na podstawie 2-letniej rękojmi
Kolekcja obuwia na wiosnę i lato w CCC prezentuje się kusząco – możesz ją obejrzeć w sklepie internetowym CCC i wygodnie zamówić prosto do domu. Jeśli buty nie spełnią Twoich oczekiwań – masz teraz aż 60 dni na darmowy zwrot (https://ccc.eu/pl/regulamin-akcji-wydluzony-termin-zwrotu-produktow).
W przypadku stwierdzenia ich usterki, CCC udziela na cały asortyment 2-letniej rękojmi – zapoznaj się z zasadami reklamacji w CCC. Dotyczą one m.in. butów Jenny Fairy, Sprandi, Lanetti czy Lasocki. Opinie na temat całej procedury są bardzo dobre – przekonaj się, że formalności są bardzo proste. Wyjaśniamy, jak to wygląda w praktyce.
Reklamacja CCC – zakup w sklepie internetowym
Buty i akcesoria w CCC można kupić w sklepie stacjonarnym lub internetowym – tym razem wyjaśniamy, jak wygląda procedura reklamacji artykułów zamówionych online. Jeśli kupujący stwierdzi, że dany produkt – m.in. buty, plecak czy torebka – ma wadę fizyczną lub prawną, przysługuje mu prawo do złożenia reklamacji. CCC udziela 2-letniej rękojmi na swój asortyment – m.in. akcesoria i buty Lanetti, Bassano, Rieker, Lasocki. Opinie na temat butów, tj. dokładny opis wady, należy zamieścić w formularzu reklamacyjnym (szczegóły poniżej).
Co należy zrobić, aby złożyć reklamację w CCC?
Spakować produkt oraz wypełniony formularz reklamacyjny, w którym dokładnie wyjaśnisz, jaki jest powód reklamacji, a następnie wysłać do CCC za pośrednictwem firmy InPost (bezpłatnie) lub bezpośrednio na adres:
CCC S.A. / c/o eobuwie.pl S.A.
ul.Nowy Kisielin – Nowa 9
66-002 Zielona Góra
Produkty zamówione online można też zareklamować w wybranym sklepie stacjonarnym – obecnie nie jest to jednak możliwe z powodu pandemii koronawirusa. Przez aktualną sytuację wydłużyliśmy też prawo do zwrotu produktów zamówionych online do 60 dni. Tu możesz zapoznać się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi reklamacji butów i innych produktów dostępnych w sklepie CCC online.
Formularz reklamacyjny – podstawa reklamacji w CCC
Aby Klient mógł skorzystać z przysługującego mu prawa do reklamacji, powinien dokładnie wypełnić formularz, w którym starannie opisze stwierdzoną wadę będącą powodem reklamacji, poda żądanie oraz swoje dane kontaktowe. Dokument można pobrać tutaj.
Należy podać także datę zauważenia wady oraz określić swoje żądanie – na przykład naprawę butów czy torebki, obniżenie ceny, wymianę, odstąpienie od umowy i zwrot należności. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawracanego produktu. W przypadku jej uznania, zwrot należności nastąpi w trakcie następnych 2 tygodni.
CCC – reklamacja niezasadna
CCC ma prawo zaakceptować – w przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej – reklamację – ale może też ją odrzucić. W jakiej sytuacji? Roszczenie może nie zostać uznane, jeśli na przykład nie dbano starannie o właściwą pielęgnację butów lub były użytkowane niezgodnie ze swoim przeznaczeniem. W takich sytuacjach można spodziewać się, że będzie to w CCC reklamacja niezasadna. Klientowi przysługuje prawo do odwołania – trzeba jednak uargumentować swoją decyzję, aby CCC mogło dokonać rzetelnej oceny problemu.
Materiał partnera