Popularna sieć sklepów testuje innowacyjny, mobilny koncept sklepów. Umożliwi on klientom zrobienie szybkich zakupów na targach, koncertach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych. W przyszłości mobilne sklepy mogą pojawić się także w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym – w miejscowościach letniskowych. Mobilna Żabka zadebiutowała na przełomie lipca i sierpnia br. podczas Wrocław Tattoo Konwent na Stadionie Wrocławskim.
– Sklepy Żabka są obecne zarówno w dużych aglomeracjach, jak i małych miejscowościach. Staramy się być jak najbliżej naszych klientów, dlatego tworzymy nowe rozwiązania, umożliwiające im skorzystanie z naszej oferty także w miejscach, w których spędzają oni wolny czas. Nowy koncept jest mobilny, a to oznacza, że stoisko jest montowane na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu, by mogło funkcjonować na kolejnych wydarzeniach – mówi Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Uczestnicy targów czy różnego rodzaju wydarzeń sportowych lub kulturalnych na zaspokojenie głodu lub pragnienia zwykle mają mało czasu. Dlatego mobilna Żabka stawia przede wszystkim na szybkość i jakość obsługi. Dostępny w niej asortyment ograniczono do przekąsek, takich jak hot dogi, burgery, kanapki i sałatki, oraz napojów: kawy, wody, soków i płynnych przekąsek. Gwarancją wysokiej jakości produktów oraz usług są zastosowane w mobilnym sklepie nowoczesne urządzenia gastronomiczne do serwowania ciepłych posiłków oraz wysokiej klasy kawomaty.
Dzięki zastosowaniu mobilnych, zmiennych, łatwo adaptowalnych elementów wyposażenia, asortyment w mobilnych Żabkach podczas kolejnych eventów będzie dobierany indywidualnie, na podstawie profilu wydarzenia oraz profilu klienta. Na jakiej kolejne imprezie w Polsce pojawi się mobilna Żabka? Tego sieć na razie nie zdradza. WN