4.5 C
Warszawa
poniedziałek, 23 grudnia 2024

Sushi to biznes z przyszłością


Kuchnia japońska cieszy się w Polsce ogromną popularnością. Jak pokazują liczne badania konsumenckie, sushi znajduje się w czołówce najchętniej zamawianych dań na wynos i w dostawie. Co ciekawe, trend ten obserwujemy nie tylko w metropoliach, ale także w mniejszych miastach. Sushi jest tam nowością, która spotyka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców i podnosi atrakcyjność lokalnej oferty gastronomicznej.


Patrząc z perspektywy biznesowej, restauracja sushi jest więc dochodowym interesem, z dużym potencjałem rozwojowym. Serwowanie dań wysokiej jakości wiąże się jednak z koniecznością posiadania określonej wiedzy i umiejętności. Ponadto klienci bardziej ufają rozpoznawalnym markom, z ugruntowaną pozycją na rynku. Dlatego też rozwiązania franczyzowe przynoszą w tym zakresie wymierne korzyści.

Pakiet korzyści

Przyłączając się do sieci, właściciel kupuje nie tylko popularny szyld, który już na starcie przyciąga do niego gości. To także szczegółowe szkolenie obejmujące całą załogę, kucharzy i kelnerów, możliwość udziału w działaniach marketingowych oraz akcjach promocyjnych. Ponadto franczyzobiorca otrzymuje ciągle aktualizowane menu stworzone przez doświadczonych sushi masterów oraz kontakty do sprawdzonych dostawców. Nie musi więc uczyć się wszystkiego sam i budować lokalu od podstaw – bazując na doświadczeniu franczyzodawcy, może skupić się na prowadzeniu restauracji i rozwoju biznesu.

Dochodowy biznes z przyszłością

Jak wygląda wspomniany rozwój w praktyce? W KOKU Sushi przybiera postać multifranczyzy. To koncept, w którym nasi partnerzy prowadzą kilka punktów jednocześnie, zazwyczaj korzystając z różnych konceptów – restauracji standard, premium lub point – czyli punktu nastawionego na delivery. Multifranczyzobiorcy zyskują ponadto wyłączność w danej lokalizacji. To wszystko pozwala im zwiększać zyski, usprawniać pracę i ograniczać koszty działalności. A przy tym cieszyć się dochodowym biznesem z przyszłością.

Urszula Olechno

współwłaścicielka KOKU Sushi – największej sieci sushi barów w Polsce

FMC27news