9.5 C
Warszawa
piątek, 29 marca 2024

Lider beauty-tech, czyli jak FOREO szturmem podbiło polski rynek

Koniecznie przeczytaj

Z Vladimirem Cuturilo, General Manager FOREO Eastern Europe, rozmawiała Justyna Szymańska 

Jak długo pracuje Pan w Polsce?

Do Polski przeprowadziłem się 6 lat temu. Choć trochę czasu zajęło mi polubienie Warszawy, uważam, że przez ostatni czas miasto wspaniale się rozwinęło i jest to teraz jedna z najdynamiczniejszych stolic europejskich. W Warszawie siedzibę ma również nasza filia oddziału FOREO Sweden na Europę Wschodnią, za którą jestem odpowiedzialny.

FOREO Sweden to globalna luksusowa marka beauty, jak długo jest na rynku polskim i jak tu sobie radzi?

Na rynku polskim jesteśmy już od kilku lat, a przez ten czas nie tylko ugruntowaliśmy swoją pozycję lidera wśród producentów urządzeń do pielęgnacji twarzy, ale udało nam się też nawiązać owocną współpracę z największymi sieciami dystrybutorów, jak Notino, Sephora czy Douglas. Nasze produkty (m.in. seria LUNA™) zyskały miano kultowych, z czego jestem niezwykle dumny. Tak jak o sportowych butach potocznie mówi się adidasy, tak samo coraz więcej osób nazywa szczoteczki do oczyszczania twarzy foreo. To dla mnie największy możliwy komplement.

Jaka jest najnowsza innowacja firmy?

FOREO tak naprawdę wynalazło termin beauty-tech. Jako pierwsi na tak szeroką skalę postanowiliśmy połączyć zaawansowane rozwiązania technologiczne z branżą urodową. Najnowszym z naszych urządzeń jest BEAR™, który „ćwiczy” aż 65 mięśni twarzy i szyi, wykonując tym samym nieinwazyjny lifting. BEAR™ nie tylko ma opatentowaną technologię pulsacji T-Sonic, ale także mikroprądy, które pomagają napiąć skórę i wymodelować owal twarzy. Jako pierwszy na świecie został wyposażony również w system Anti-Shock, który automatycznie dostosowuje intensywność mikroprądu urządzenia do naszej skóry, gwarantując maksymalne bezpieczeństwo i najlepsze rezultaty.

Jakie są plany FOREO na najbliższą przyszłość?

W FOREO stawiamy przede wszystkim na ciągły rozwój i wsłuchiwanie się w potrzeby klientów. Pod koniec roku przedstawimy kolejną, niesamowitą innowację w świecie pielęgnacji. Oprócz tego zainwestowaliśmy ostatnio w zakup nieruchomości w Warszawie, w którym planujemy zorganizować najlepszy i największy Beauty Hub – miejsce nie tylko dedykowane marce FOREO, ale także innym brandom kosmetycznym oraz biznesom z branży wellness i beauty.

Najnowsze

SEKTOR RETAIL

RYNEK WALUT

LIDERZY FLOTY 2023

Franczyza