redakcja 16 grudnia 2022 FacebookTwitterPinterestWhatsApp Agencje mediowe w obliczu rynkowych zmian. Adrian Kawecki, Katarzyna Mazur Biznes i GospodarkaFilmyTwoje pieniądzeFinanseKrajWydarzenia Koniecznie przeczytaj 00:05:50 Walka o przeprosiny. 8 lutego 2023 Prezes polskiej spółki Philip Morris obejmuje wiodącą rolę w regionie 8 lutego 2023 00:38:05 Czy i co ekonomiści są w stanie przewidzieć? 8 lutego 2023 00:23:05 Fałszywi eksperci w mediach. Jarosław Makowski, Beata Tomczyk 7 lutego 2023 O tym, jak wygląda dziś rynek agencji mediowych, co na niego wpływa, co wzmacnia, a co ogranicza, rozmawiamy z Adrianem Kaweckim, CEO Mindshare. Autor redakcja FacebookTwitterPinterestWhatsApp Poprzedni artykułProkurator Konstytucyjny. Ewa Wrzosek, Jacek DuboisNastępny artykułZbrodnia Vatowska – 25 lat więzienia. Marta Tomkiewicz-Januszewska, Jarosław Ziobrowski Najnowsze 00:05:50 Walka o przeprosiny. 8 lutego 2023 Prezes polskiej spółki Philip Morris obejmuje wiodącą rolę w regionie 8 lutego 2023 00:38:05 Czy i co ekonomiści są w stanie przewidzieć? 8 lutego 2023 00:23:05 Fałszywi eksperci w mediach. Jarosław Makowski, Beata Tomczyk 7 lutego 2023 00:30:14 Ogólnoeuropejski Indywidualny Produkt Emerytalny. 7 lutego 2023