Redakcja 26 stycznia 2023 FacebookTwitterPinterestWhatsApp Luksus w kryzysie. Marek Zuber, Beata Tomczyk FilmyKraj Bezpieczny obieg dokumentów w firmie? Tych zasad nie możesz pominąć! 26 marca 2024 Wskaźniki ekonomiczne w inwestycji – jaką funkcję pełnią? 25 marca 2024 Korzyści płynące dla przedsiębiorstw z dostępu do danych 21 marca 2024 Doświadczony dostawca podpowie najlepsze rozwiązanie 1 lutego 2024 Najbardziej luksusowe rejsy świata według CARTER® 18 lipca 2023 Dlaczego, mimo kryzysu, rośnie sprzedaż produktów luksusowych marek? Czy ludzie wolą wydać więcej, ale mieć produkty premium, które będą im starczyć na dłużej? Rozmawiamy z ekonomistą Markiem Zuberem. TagsBiznes RaportfinanseGazeta Finansowaluksusluksus w kryzysieluksusowe markinewspremiumprodukty premium FacebookTwitterPinterestWhatsApp Poprzedni artykuł76 firm z tytułem Top Employers PolskaNastępny artykułKiedy państwo staje się wrogiem. Najnowsze Stały procent na Ukrainę? 19 kwietnia 2024 Obwodnica oddana przed terminem 11 kwietnia 2024 Wzmacniać nie tylko armię, ale i gospodarkę 11 kwietnia 2024 Babciowe, czyli demograficzna gra na alibi 11 kwietnia 2024 Innowacyjność dla planety. Jak technologie firmy Canon przyczyniają się do lepszej przyszłości 4 kwietnia 2024