Luksus w kryzysie. Marek Zuber, Beata Tomczyk
Dlaczego, mimo kryzysu, rośnie sprzedaż produktów luksusowych marek? Czy ludzie wolą wydać więcej, ale mieć produkty premium, które będą im starczyć na dłużej?
Rozmawiamy z ekonomistą Markiem Zuberem.
Pod pretekstem chęci ujednolicenia polityki fiskalnej i konieczności wdrożenia zielonego ładu Bruksela opracowała wielki plan przejęcia kontroli nad budżetami krajowymi. W ostatnim czasie nie ma praktycznie miesiąca, aby opinia publiczna…
ESG (environmental, social, governance) staje się kluczowym elementem strategii biznesowych firm na całym świecie. W oparciu o unijne regulacje już w 2025 r. część przedsiębiorstw będzie musiała raportować dane o…
Rząd chce przeforsować kolejne rozwiązania prawne, których celem ma być uszczelnienie systemu podatkowego i ograniczenie szarej strefy w naszym kraju. Taka polityka może jednak zaszkodzić polskiej przedsiębiorczości i samym Polakom….
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) walczy ze skutkami gigantycznej afery z wyprowadzaniem pieniędzy na fikcyjne projekty. Nowe kierownictwo wymienia uwikłanych urzędników, prowadzi audyty i próbuje poprawić wizerunek instytucji skompromitowanej za rządów Zjednoczonej…
Raport „Najlepszy pracodawca” powstał, by wyróżnić tych, którzy robią to najlepiej. Bazując na analizie danych, opinii pracowników oraz wskaźników zaangażowania i satysfakcji, przedstawiamy organizacje, które wyznaczają nowe standardy w zarządzaniu…