redakcja 26 stycznia 2023 FacebookTwitterPinterestWhatsApp Luksus w kryzysie. Marek Zuber, Beata Tomczyk FilmyKraj Koniecznie przeczytaj 00:14:47 Przetwarzajmy, nie wyrzucajmy 22 września 2023 01:22:58 Prawnicy dla wyborców 22 września 2023 Fabryka Broni przedstawia produkt, która może stać się hitem eksportowym 21 września 2023 Czy ESG jest już standardem? Debata podczas XXXII Forum Ekonomicznego w Karpaczu 21 września 2023 Dlaczego, mimo kryzysu, rośnie sprzedaż produktów luksusowych marek? Czy ludzie wolą wydać więcej, ale mieć produkty premium, które będą im starczyć na dłużej? Rozmawiamy z ekonomistą Markiem Zuberem. redakcja TagsBiznes RaportfinanseGazeta Finansowaluksusluksus w kryzysieluksusowe markinewspremiumprodukty premium FacebookTwitterPinterestWhatsApp Poprzedni artykuł76 firm z tytułem Top Employers PolskaNastępny artykułKiedy państwo staje się wrogiem. Najnowsze 00:14:47 Przetwarzajmy, nie wyrzucajmy 22 września 2023 01:22:58 Prawnicy dla wyborców 22 września 2023 00:46:43 Korupcja to broń atomowa rosyjskiego wywiadu 21 września 2023 00:35:33 Bilans migracji 20 września 2023 00:57:35 VAT w obrocie międzynarodowym 18 września 2023