3.1 C
Warszawa
niedziela, 1 grudnia 2024

Tworzymy kompletny ekosystem

Z ogromną ekscytacją obserwujemy to, jak zmienia się rynek płatności B2B w Polsce – nie tylko w e-commerce, ale w szeroko rozumianym omnichannel. Globalne zawirowania ostatnich lat przyśpieszyły adopcję rozwiązań cyfrowych, zmieniając zachowania konsumentów. Zatarły się różnice między obsługą klientów B2B a B2C.

Bartosz Borowski

Członek Zarządu LeaseLink

Sektor małych i średnich przedsiębiorstw oczekuje dziś szybkości, wygody i dostarczania realnej wartości. Od początku działania LeaseLink budujemy rozwiązania, które wychodzą naprzeciw powyższym oczekiwaniom. Stworzyliśmy multiproduktowy fintech, w których stawiamy na innowacyjność i budowanie procesów w oparciu o budowanie wartości dla naszych klientów.

Realne wsparcie 

Jako jedyni na rynku łączymy leasing i raty dla firm w jednym procesie, a dokładając do tego realizowanie sprzedaży od dowolnych dostawców na dowolny asortyment, tworzymy kompletny ekosystem, który realnie wspiera polskich przedsiębiorców i rozwija ich biznesy. Zaufało nam już niemal 100 tysięcy firm i 4000 merchantów – naszą ambicją, a nawet obsesją jest dostarczanie jak najlepszego doświadczenia zakupowego przy każdym kontakcie z LeaseLinkiem.

Nasza filozofia zrewolucjonizowała nie tylko rynek finansowania b2b w e-commerce, ale całą branżę leasingową. Cieszy nas to, że inne firmy zaczęły podążać naszym śladem i wspólnie budujemy niezwykle ciekawy rynek. Dzieje się na nim już teraz bardzo dużo, a nasza projektowa roadmapa pełna jest rozwiązań, które jeszcze mocniej niż dotychczas wpłyną na kształt finansowania B2B w Polsce.

Budować wartość dla klienta

Najbliższe miesiące dla branży leasingowej będą rewolucyjne. Zmiany legislacyjne, które pozwolą na zdalne podpisywanie umów to swoisty game changer dla wszystkich – zarówno firm leasingowych, jak i klientów. Skupiamy się na tym, aby zamienić tę szansę w niespotykany dotąd model procesu finansowania B2B.

Cały zespół LeaseLinka to grupa specjalistów, którzy chcą dostarczać naszym klientom najlepszy proces finansowania na rynku. To kwestia odpowiedzialności, ale też ambicji.

Każda firma, która ma podobne podejście, buduje wartość dla klienta końcowego, a o to na koniec dnia chodzi.

            Materiał partnera

FMC27news