21.3 C
Warszawa
poniedziałek, 20 maja 2024

Nowe trendy w obsłudze klienta przez contact center

Rosnąca rola obsługi klienta dojrzałego

Zmiany demograficzne to jeden z kluczowych czynników, obok technologii i sztucznej inteligencji, kształtujących naszą rzeczywistość biznesową. Osoby powyżej 50. roku życia stanowią w Polsce liczną i stale rosnącą grupę społeczną. Według danych z 2021 roku, w Polsce żyje ponad 13,8 mln kobiet i 11,6 mln mężczyzn w wieku
50 lat i więcej. To tzw. pokolenie Silver Age, które ma swoje potrzeby i oczekiwania.

Paulina Rutkowska, CCS & Sales Manager Mellon Poland

Firmy, które dostosowują obsługę klienta do potrzeb osób dojrzałych, zyskują ich lojalność i zadowolenie. Klienci 50+ czują się docenieni i zauważeni, gdy usługi są skrojone na miarę ich oczekiwań. Przekłada się to na większy komfort oraz poczucie bezpieczeństwa. Zadowolony klient chętniej korzysta z usług danej marki, poleca ją znajomym i pozostaje z nią na dłużej.

Ekspert w dziedzinie obsługi klienta dojrzałego

Mellon Poland, jako ekspert w dziedzinie obsługi klienta dojrzałego, w 2024 roku otrzymał międzynarodowy certyfikat OK SENIOR. Potwierdza on wysokie standardy obsługi, uwzględniające specyfikę tej grupy. Firma stawia na dedykowane rozwiązania, takie jak infolinie, dostosowane praktyki sprzedaży, prostsze procedury czy materiały informacyjne dostosowane do potrzeb osób 50+.

W obliczu zmian demograficznych i rosnącej siły nabywczej osób 50+, firmy stawiające na pierwszym miejscu potrzeby klienta dojrzałego zyskują przewagę konkurencyjną. Warto podkreślić, że inwestycja w obsługę klienta dojrzałego to długofalowa strategia budowania silnej pozycji rynkowej.

Być na bieżąco 

Kluczem do sukcesu jest stałe obserwowanie zmieniającego się rynku i szybkie reagowanie na jego potrzeby. Mellon Poland udowadnia, że stawianie na profesjonalną obsługę osób 50+ to strategia, która się opłaca i jako wiodące call center outsourcingowe wprowadziło do swojej oferty kompleksową obsługę klienta dojrzałego. Dzięki temu firmy, które chcą dotrzeć do tej grupy konsumentów, mogą skorzystać z doświadczenia i eksperckiej wiedzy Mellon i przekonać się o korzyściach takiego podejścia.

Materiał partnera

Najnowsze