5 C
Warszawa
piątek, 15 listopada 2024

15 lat współpracy z branżą zarządzania wierzytelnościami.

4-B Group od początku było nastawione na współpracę z branżą zarządzania wierzytelnościami. Przez ostatnie 15 lat wszystkie nasze działania były sfokusowane na rozwoju usług i narzędzi wspierających procesy operacyjne i back officowe w firmach zarządzających wierzytelnościami. Skąd pomysł na biznes? I dlaczego taka branża ?

Na początku był to przypadek. Rok 1998 i pierwsza umowa zlecenie w dziale monitorowania należności w Netii. Kolejny etap to również praca w trakcie studiów w firmie Intrum Justitia – obecnie Intrum. Przygodę z windykacją zaczęliśmy (wraz z żoną Katarzyną Bargiełowską) jednocześnie, a zdobyte wspólnie doświadczenia na pewno ułatwiły nam potem budowanie własnej organizacji. I tak ta pierwsza praca w branży, o której istnieniu wcześniej nie mieliśmy pojęcia, stała się początkiem wspaniałej zawodowej przygody, która trwa nieprzerwanie już 26 lat.

Czas odważnych decyzji

2008 rok to czas odważnych decyzji. Ruszyliśmy z własnym projektem pod nazwą IOS Consulting i ofertą usług optymalizacji procesów administracyjnych dla firm windykacyjnych. Po roku oferta poszerza się o produkcję niskonakładowych mailingów windykacyjnych i w 50-sięcio metrowym mieszkaniu stają drukarki i kopertownice. Na szczęście nie na długo, bo przenosimy się do naszego pierwszego Centrum Operacyjnego w Siennie. W międzyczasie zmieniamy nazwę na 4-B i uruchamiamy kolejne usługi: weryfikację i pozyskiwanie danych.

Dzisiaj 4-B to przede wszystkim bardzo doświadczony zespół, który aktywnie bierze udział w rozwoju naszej firmy. Na pewno bez ich ogromnego zaangażowanie nie udałoby nam się zbudować tak elastycznej i szerokiej oferty współpracy dla branży zarządzania wierzytelnościami i nie tylko.

Partner w biznesie 

4-B po 15 latach to partner wspierający wiele podmiotów zajmujących się zarządzaniem wierzytelnościami, choć mamy też wśród naszych klientów reprezentantów innych branż. Jesteśmy aktywnym członkiem organizacji zrzeszających podmioty z branży zarządzania wierzytelnościami, uczestniczymy w konferencjach branżowych, bierzemy udział w inicjatywach organizowanych przez branże.

W ramach współpracy z naszymi klientami wypracowaliśmy szereg usług. Nasza aktywność koncentruje się na zarządzaniu szeroko rozumianą informacją w przedsiębiorstwie. Wśród najważniejszych warto wymienić:
– projektowanie, planowanie i produkcja mailingów windykacyjnych, informacyjnych, reklamowych, marketingowych; jako nieliczny podmiot na rynku specjalizujemy się w niskonakładowych, spersonalizowanych zleceniach.

– pozyskiwanie danych z dokumentacji; zarówno automatyczne w oparciu o własne rozwiązania jak i manualne dla nietypowych, niestandardowych zleceń.

– digitalizacja dokumentacji w tym skanowanie selektywne wybranych typów, części archiwum.

– odbiór dokumentów przy transakcjach sprzedaży portfeli wierzytelności wraz z weryfikacją merytoryczną przekazywanego zbioru i jego inwentaryzacją.

– kategoryzacja i/ lub sczytywanie danych z dokumentów

– przygotowywanie dokumentacji do sprzedaży portfela

– kompletowanie załączników i tworzenie gotowych do druku setów dokumentów

– masowy druk załączników, dokumentów, wniosków itp. wraz z dostawą do zleceniodawcy

I oczywiście nasza najnowsza usługa w ofercie, czyli rent-a- team services – body leasing dla działów administracji i back Office. 

Zakres naszego wsparcia dla branży zarządzania wierzytelnościami jest oczywiście znacznie szerszy. Tworzymy i rozwijamy nasze usługi w odpowiedzi na zmieniające się zapotrzebowanie rynku i zapytania od klientów. Nasza oferta to indywidualnie zaprojektowane działania wspierające proces zarządzania wierzytelnościami u naszych klientów z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych. Optymalizujemy procesy, które u naszych klientów są problematyczne, czasochłonne i manualne.

Materiał partnera

FMC27news