POLSKA MARKA
PrzezRedakcja
Polskie służby nie korzystają z doświadczenia i wiedzy oficerów, którzy przechodzą na emeryturę. Dlaczego pozwalamy na marnowanie tak cennego kapitału, który może stać się bronią w rękach przeciwników? Gościem mjr….
Dyskusje dotyczące tematyki ESG często skupiają się na obszarze nowych regulacji, obowiązków informacyjnych oraz wyzwań z tym związanych. O ESG rozmawia się również w kontekście negatywnych konsekwencji dla firm, które te zagadnienia zignorują…
O inflacji i innych zagrożeniach czekających polską gospodarkę w krótkiej i dłuższej perspektywie rozmawiamy z prof. Pawłem Wojciechowskim. Redakcja
Z Pat Romanek, prezes zarządu Amocarat, rozmawiała Justyna Szymańska. Obsessive to marka bielizny z 18-letnią historią i ugruntowaną pozycją. Jak zarządzać tak dojrzałym brandem, aby pozostał konkurencyjny na dynamicznie zmieniającym się rynku? Kluczem…
Popularna sieć sklepów convenience postanowiła w nowy sposób dotrzeć do klientów. Pierwszy zielony food truck i sześć mobilnych sklepów towarzyszy wydarzeniom w całej Polsce: letnim festiwalom, koncertom, wydarzeniom sportowym czy…
Z Maciejem Swientonem, dyrektorem zarządzającym Monitor ERP System Polska rozmawiała Katarzyna Mazur Jak Państwa firma funkcjonuje w nowej rzeczywistości? Nowa rzeczywistość nie jest niczym nadzwyczajnym w długoletniej historii istnienia firmy….