POLSKA MARKA
PrzezRedakcja
Z Adrianem Kornasem, prezesem Wyspy Solnej oraz Vacation Investments w Kołobrzegu, rozmawiała Justyna Szymańska Jakie jest Pana doświadczenie na rynku nieruchomości? Nasza firma, Wyspa Solna, od lat działa na rynku…
Jak zaangażować pracowników w firmowy CSR? Najpierw warto zapytać – dlaczego włączać zespół w działania z tego obszaru? Odpowiedź jest prosta – bo to się opłaca wszystkim! Akcje CSR są promowane przez pracowników-Ambasadorów, którzy są…
Z Markiem Zuberem, ekonomistą z Akademii WSB, dla Info Kwadrans w FMC27NEWS rozmawiała Agnieszka Ludwisiak-Wypior. Czy rzeczywiście granica psychologiczna 10 zł za kostkę masła została przekroczona? Przede wszystkim nie wszędzie jest jeszcze tak…
Gazeta Finansowa
Polski e-commerce wykazuje duży potencjał wzrostowy, który jednak nie jest jeszcze w pełni wykorzystywany – zwłaszcza w przypadku małych podmiotów. E-firmy i przedsiębiorcy wciąż jednak potrzebują wsparcia narzędziowego i kompetencyjnego. Joanna Erdman, prezeska zarządu w Fundacji…
Feminatywy pozostają jedną z najgłośniejszych kwestii poruszanych w dyskusjach o ewolucji języka polskiego. Sam temat nadal budzi wiele emocji, a jak wynika z badania zleconego przez Bank BNP Paribas, wiele osób błędnie definiuje kwestie związane…