W szybko rozwijającym się świecie technologii zarówno konsumenci, jak i retailerzy oczekują wygodnych rozwiązań finansowych oraz udogodnień, które ułatwiają proces zakupowy.
Konsumenci chcą płacić za zakupy w ratach i to szybko dostępnych, a sklepom zależy na satysfakcji klientów, wysokich obrotach i pewnych partnerach, którzy sfinansują udostępniane płatności ratalne.

Katarzyna Sochacka, Chief Partnerships Off icer w Smartney Grupa Oney
Fintechowe rozwiązanie dla omnichannel
Na te potrzeby odpowiada OneyRaty od lentechu Smartney Grupa Oney. To unikalne samoobsługowe rozwiązanie kredytowe dla stacjonarnych punktów sprzedaży i e-commerce, które zapewnia klientom swobodę wyboru, a detalistom pomaga zwiększać sprzedaż. OneyRaty wykorzystuje najnowsze trendy w consumer finance i pozwala klientom retailerów na w pełni cyfrowe i samoobsługowe uzyskanie kredytu. To pierwsze fintechowe rozwiązanie możliwe do implementacji w każdym punkcie sprzedaży w Polsce.
OneyRaty to aplikacja webowa, która przenosi łatwe procesy e-commerce do sprzedaży w fizycznych punktach handlowych, tworząc rozwiązanie omnichannel. Dzięki temu klienci mogą korzystać ze znanych im z e-commerce wygodnych opcji finansowania zakupów ratalnych, tak w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych, a sama operacja uzyskania rat trwa kilka minut.
Szybko i wygodnie dzięki technologii fintechu
Proces finansowania zakupów z OneyRaty jest niezwykle sprawny i prosty, zgodnie z filozofią Smartney „Da się!”. Szybkość procesów jest możliwa dzięki nowoczesnym rozwiązaniom IT oraz sztucznej inteligencji, które wspierają i usprawniają proces ratalny. Technologia służy klientom: umożliwia wygodne wnioskowanie online przez smartfon, sprawdzanie tożsamości na trzy sposoby i szybką ocenę zdolności kredytowej, co znacząco skraca czas otrzymania finansowania i dokonania zakupów w sklepie. Klienci mogą też wybierać spośród różnych opcji ratalnych na wysokie kwoty – od rat 0 proc. po produkty płatne.
Korzyści dla retailerów
Nowoczesne rozwiązanie OneyRaty służy sklepom. Zwiększa ich atrakcyjność dzięki oferowaniu klientom placówek opcji zakupów na raty. Zastępując tradycyjne punkty kredytowe, nie angażuje pracowników sklepów w czasochłonne sporządzanie wniosków o finansowanie. Wprowadzenie rozwiązania OneyRaty do placówek jest szybkie. Wdrożenie operacyjne zajmuje zaledwie kilka dni i przebiega całkowicie online, bez wymagającej i kosztownej ingerencji zespołów IT integracji.
Najlepsza konwersja na rynku
Co jednak najistotniejsze, OneyRaty dzięki unikalnemu połączeniu oferty bankowej i pozabankowej, szerokiej gamie produktów dostępnych w aplikacji oraz wyjątkowo wysokim finansowanym kwotom zakupów, umożliwia partnerom handlowym zwiększenie obrotów.
– Stworzyliśmy całkowicie unikalne rozwiązanie fintech dla handlu. Dzięki prostocie aplikacji OneyRaty każdy zainteresowany przedsiębiorca, sieć handlowa, sklep z elektroniką czy punkt usługowy może w kilka dni udostępnić swoim klientom opcję płatności ratalnych przygotowanych zarówno przez Smartney, jak i naszego partnera, Bank BNP Paribas, i realnie zwiększać sprzedaż – mówi Katarzyna Sochacka, Chief Partnerships Officer w Smartney Grupa Oney.
Wysokie oceny konsumentów i partnerów
OneyRaty jest cenione przez klientów, co potwierdzają wyniki wskaźników satysfakcji klienta oraz opinie Google na poziomie 4.9/5 (na ponad 2000 opinii). Partnerzy również doceniają korzyści płynące z tej aplikacji webowej, obserwując wzrost sprzedaży i większe wolumeny zakupów.
Obecnie rozwiązanie kredytowe OneyRaty jest dostępne na szeroką skalę w różnorodnych branżach, zarówno w sklepach dużych sieci, takich jak Decathlon, Auchan, Media Markt czy Leroy Merlin, jak i w pojedynczych punktach usługowych.
Smartney Grupa Oney cały czas rozwija sieć partnerską, zapraszając do współpracy.
Materiał partnera