
Podobne wpisy

Rola empatii i emocji w obsłudze klienta – słowa ulatują, emocje zostają
Współczesny klient oczekuje od firmy nie tylko sprawnego rozwiązania jego problemu, ale także zrozumienia, zaangażowania i indywidualnego podejścia. Jak wynika z raportu „State of the Connected Customer” opublikowanego przez Salesforce, aż 73 proc….

Hosting
Gazeta Finansowa

Bezpieczeństwo w sieci
bezpieczenstwo_w_sieci.pdf info

Kosztowna przyjaźń Berlina z Putinem
Jeśli Europa upadnie, to nie na skutek kosztów antyrosyjskich sankcji. Jeśli Ukraina przestanie istnieć, to nie z powodu klęski militarnej. Ogrom winy spocznie na Niemcach, które robiąc z Putinem krociowe…

Hezbollah: finansowy impas
Międzynarodowe organizacje i służby antyterrorystyczne z całego świata dążą do ograniczenia finansowania Hezbollahu. Trwa „polowanie” na firmy i podmioty powiązane z tą organizacją. Wprowadzono sankcje na handlarzy diamentów i złota oraz firmy ubezpieczeniowe z Afryki Zachodniej,…

E-faktury i ERP – teoria nie wystarczy, liczy się praktyka
Według danych Ministerstwa Finansów w grudniu 2024 r. do Krajowego Systemu e-Faktur trafiło 177 tys. dokumentów. Na tle rzeczywistej skali obrotu gospodarczego w Polsce to wciąż zaskakująco niski wynik, który pokazuje, jak wielu…