Efektywna komunikacja przy zachowaniu najwyższych standardów
Branża windykacyjna staje dziś przed realnym wyzwaniem: coraz trudniej skutecznie dotrzeć do klienta. Połączenia są ignorowane, numery szybko oznaczane jako spam, a dłużnicy są coraz bardziej świadomi. Do tego dochodzą zmieniające się regulacje i rosnące oczekiwania rynku.

Tomasz Kowalczyk, wicedyrektor sprzedaży w Peoplefone Polska
W odpowiedzi na stale rosnące potrzeby branży windykacyjnej oraz problemy ze spadającym wskaźnikiem odbieralności połączeń operator telekomunikacyjny Peoplefone Polska oferuje innowacyjne technologie, które zwiększają efektywność działań windykacyjnych. Peoplefone Polska to operator telekomunikacyjny, który na polskim rynku funkcjonuje pod marką PLFON od 2007 r.
Strategia komunikacyjna
Windykacja to dziś nie tylko rozmowy telefoniczne z dłużnikami. To cała strategia komunikacyjna, w której jakość i elastyczność odgrywają kluczowe znaczenie. Nasze rozwiązania telekomunikacyjne to wynik współpracy z przedstawicielami branży windykacyjnej, poparte wieloma badaniami oraz testami. Są one nieustannie rozwijane, by mogły sprostać rosnącym wymaganiom rynkowym. Rozumiemy, jak istotnym elementem jest skuteczność kontaktu telefonicznego z klientem i niezawodność połączeń oraz bezproblemowa integracja z istniejącymi systemami, dlatego w PLFON dostarczamy usługi, które można elastycznie i łatwo połączyć z dowolnym systemem Call Center i CRM. Jednym z naszych najskuteczniejszych narzędzi jest usługa Inteligentna Platforma Rotacyjna, która według badań znacząco poprawia wskaźniki dodzwanialności – o ponad 20 proc. Wykorzystuje ona wiele zaawansowanych mechanizmów, między innymi:
Rotacja numeracją, która już sama znacząco poprawia wskaźniki dodzwanialności. Wykorzystać w niej można szeroki zakres numeracji – zarówno numery stacjonarne jak i komórkowe, które pozwalają skuteczniej dotrzeć do odbiorców. Dynamiczne zarządzanie numeracją stanowi realną przewagę. Badania potwierdzają, że dłużnicy unikają odbierania połączeń z numerów, rozpoznawanych jako windykacyjne.
Różnorodna numeracja – w ofercie posiadamy różnorodną numerację GSM, dzięki której zwiększa się szansa na skuteczny pierwszy kontakt i windykację.
Raportowanie reputacji numerów – PLFON wprowadza również innowacyjne podejście do monitorowania numerów oznaczonych jako SPAM. Oferujemy analizę oraz raporty efektywności i reputacji wykorzystywanych numerów, dzięki czemu Inteligentna Platforma Rotacyjna sama może podmieniać numery, które zostają oznaczone jako spam, zanim znacząco wpłynie to na wyniki działań. Dbałość o jakość używanych numerów w komunikacji to również troska o reputację marki oraz poprawę pracy konsultantów. Monitorujemy numery pod kątem obecności na czarnych listach aplikacji w urządzeniach mobilnych, oznaczeń jako spam oraz analizujemy opinie końcowych użytkowników.

Kompleksowe wsparcie
Wiemy, jak ważne jest kompleksowe wsparcie na każdym etapie współpracy, dlatego w PLFON zaczyna się już od wdrożenia, po bieżącą usługę, a także wsparcie posprzedażowe. Właściwie dobrane usługi mogą usprawnić kontakt oraz przyśpieszyć odzyskiwanie należności. Inwestycja w jakość usług telekomunikacyjnych to jednocześnie inwestycja w efektywność procesu windykacyjnego.
Naszym priorytetem jest efektywna komunikacja przy zachowaniu najwyższych standardów. Sektor windykacyjny doskonale potwierdza, jak odpowiednie dobranie rozwiązań telekomunikacyjnych wpływa na wyniki biznesowe.
Materiał partnera