|

Żabka – stabilny partner dla franczyzobiorców

Żabka od ponad 25 lat pozostaje stabilnym i wiarygodnym partnerem biznesowym dla współpracujących z nią przedsiębiorców, którzy zdecydowali się na poprowadzenie sklepu pod zielonym szyldem. We franczyzie Żabki cenią stabilność, wsparcie sieci i partnerskie relacje.

Blisko połowa franczyzobiorców działających w sieci Żabka prowadzi swój sklep od trzech lat lub dłużej. Od paru lat sieć kontynuuje dynamiczny rozwój otwierając ponad 1000 sklepów rocznie, stawia konsekwentnie na budowanie relacji z partnerami oraz edukację w zakresie szeroko rozumianej przedsiębiorczości. To sprawia, że stale rośnie liczba osób zainteresowanych otwarcie własnej działalności z Żabką. W 2021 roku swoje sklepy prowadziło 6000 franczyzobiorców, a dziś jest ich już ponad 10000, z czego panie stanowią ok 65%. To wyraźny sygnał, że współpraca z siecią daje perspektywy na długoterminowy rozwój. Co więcej, rekordziści z Bydgoszczy i Sieradza współpracują z Żabką już od 2001 roku.

Rosnący wskaźnik satysfakcji

Współpraca z franczyzobiorcami opiera się na stabilnych warunkach, które pozwalają nie tylko na prowadzenie dochodowego biznesu, ale też na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Żabka Polska traktuje franczyzobiorców jako kluczowych partnerów w rozwoju sieci, dlatego konsekwentnie podejmuje działania, które wzmacniają ich satysfakcję ze współpracy i sprzyjają budowaniu długotrwałych relacji. Przekłada się to na wysoki wskaźnik satysfakcji wśród franczyzobiorców, który konsekwentnie się zwiększa.

Franczyza, która się opłaca

W pierwszej połowie 2025 roku prawie 84 proc. franczyzobiorców prowadzących sklepy pod szyldem Żabki osiągnęło miesięczny przychód w wysokości co najmniej 30 000 zł lub więcej. Dochód franczyzobiorcy zależy od wielu czynników, takich jak lokalizacja sklepu czy efektywność zarządzania. Żabka oferuje jednak wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności, od szkoleń po narzędzia operacyjne, co pomaga osiągać dobre wyniki.

Zadowolenie z życia zawodowego

Dla wielu franczyzobiorców prowadzenie sklepu Żabka to nie tylko biznes, ale także sposób na realizację zawodowych ambicji w nowych warunkach. Taką historię opowiada Józefa Dzięcioł, która po 25 latach pracy w korporacji postanowiła zmienić swoje życie zawodowe:

– Dzięki prowadzeniu sklepu Żabka mogę wykorzystać swoje doświadczenie w zarządzaniu, ale w zupełnie nowych warunkach. Teraz mam poczucie satysfakcji z pracy, a kontakt z klientami daje mi sporą dawkę pozytywnej energii. Mam też czas na rodzinę, wyjazdy w ciche miejsca i koncerty, które są moją pasją – mówi franczyzobiorczyni sklepu Żabka z Warszawy.

Wsparcie od pierwszego dnia

Żabka dba o to, by franczyzobiorcy mieli zapewnione wsparcie na każdym etapie współpracy. Oferowane są m.in.: szkolenia, w tym kompleksowe przygotowanie do prowadzenia sklepu; opieka operacyjna i wsparcie ze strony dedykowanych opiekunów; sprawna logistyka; a także wsparcie technologiczne pomagające zarządzać sklepem – także zdalnie. Dzięki temu franczyzobiorcy mogą skupić się na codziennej działalności, mając pewność, że są częścią dobrze zorganizowanego systemu.

Wspólna droga do sukcesu

Żabka Polska, z 27-letnim doświadczeniem na rynku, jest siecią, która stale się rozwija i doskonali swój model współpracy. Dane, historie franczyzobiorców i niski wskaźnik odejść pokazują, że biznes w ramach tej franczyzy pozostaje atrakcyjny i stabilny.

Jeśli rozważasz własny biznes, Żabka oferuje nie tylko gotowe rozwiązania, ale także możliwość budowania sukcesu razem z największą siecią sklepów convenience w Polsce.

Więcej informacji o franczyzie z Żabką: https://www.zabka.pl/franczyza.

materiał partnera

Podobne wpisy