Jedna z największych firm mleczarskich w Europie uruchomiła kolejny, drugi już sklep internetowy. Pandemia wymusza na przedsiębiorcach inwestycje w nowe kanały sprzedaży.
Grupa Mlekovita rozpoczęła we wrześniu internetową sprzedaż produktów mleczarskich dla sportowców, a na początku listopada w sieci zaczął działać sklep z produktami z pełnej, liczącej ponad 1000 produktów oferty firmy. – W panującej obecnie sytuacji zapewnienie klientom możliwości zrobienia przez Internet szybkich, wygodnych i bezpiecznych zakupów ich ulubionych mlecznych smakowitości stało się dla nas priorytetem. Zależy nam, aby nikomu nie zabrakło produktów nabiałowych, które są niezwykle ważnym elementem codziennej diety.
Dlatego w naszej strategii postawiliśmy na rozwój nowych kanałów sprzedaży. Realizując ją, we wrześniu br. uruchomiliśmy sklep internetowy sba.com.pl z produktami wysokobiałkowymi, m.in. z linii Super Body Active (SBA), a teraz do dyspozycji konsumentów oddajemy e-sklep mlekovitka.pl, w którym można zamawiać wyroby z naszego szerokiego asortymentu – mówi prezes zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński. Produkty znajdujące się w ofercie e-sklepu mlekovitka.pl podzielono na kategorie, w których klient łatwo znajdzie to, czego szuka, m.in. mleko, masła i tłuszcze, jogurty, śmietany i śmietanki, sery żółte, sery białe, sery pleśniowe, sery topione, kefiry i maślanki, produkty bio czy produkty bez laktozy.
Złożone w sklepie zamówienia są realizowane na terenie całej Polski. Te zawierające przynajmniej jeden produkt wymagający chłodzenia (np. sery, jogurty czy masło) są dostarczane własnym transportem firmy. Jeśli natomiast zamawiane są wyłącznie produkty niewymagające chłodzenia, np. mleko UHT czy produkty w proszku, dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera. Zamówienia można również odbierać osobiście w hurtowniach Mlekovity oraz w sklepach firmowych Mlekovitka. Partnerem technologicznym, odpowiedzialnym za realizację obu sklepów internetowych, jest firma Custommerce.
KAR