1.6 C
Warszawa
sobota, 23 listopada 2024

Koniecznie przeczytaj

Coraz więcej sieciowych sklepów na stacjach paliw

Kolejna sieć handlowa wchodzi ze swoimi sklepami na stacje paliw. W Krośnie k. Mosiny w województwie wielkopolskim, na stacji Rakieta, swój pierwszy, pilotażowy sklep otworzyła sieć Żabka. Oferta produktowa placówki została dostosowana do potrzeb klientów – obok hot dogów czy kawy na wynos znalazły się w niej m.in. produkty motoryzacyjne. To kolejny, obok sezonowych, mobilnych czy samoobsługowych, format sklepów w portfolio największej w Polsce sieci sklepów typu convenience.

– Od kilku lat na czas wakacji stawiamy nad Bałtykiem sklepy sezonowe, w tym roku uruchomiliśmy pilotażowo mobilną Żabkę obecną na koncertach i targach. W kilku miastach funkcjonują już nasze bezobsługowe Żappka Store, które umożliwiają dokonanie zakupów nawet w kilka sekund bez kontaktu ze sprzedawcą. Uruchomienie pierwszej, pilotażowej Żabki na stacji benzynowej to kolejny krok w kierunku zapewnienia klientom jak największego komfortu zakupów, a franczyzobiorcom unikalnych lokalizacji, generujących dużą liczbę klientów i odpowiednie obroty – powiedział Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka.

Stacja, na której Żabka otwiera swój pierwszy sklep w ramach projektu, należy do sieci Rakieta – nowej na rynku sieci kameralnych stacji paliw, oferującej tankowanie tradycyjne i bezobsługowe. Stacje powstają na zagospodarowanych terenach, a ich właścicielem jest firma AFS (Automotive Fuels Services Sp. z o.o.).

– Lokalizacje sklepów to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego nieustannie pracujemy nad tym, by były one jak najefektywniejsze i spełniały ich oczekiwania. Rakieta to stacje bezobsługowe, lokalne, które w naturalny sposób mogą być ofertowo uzupełnione przez Żabki – powiedział Waldemar Lisiewicz, dyrektor ekspansji Żabka Polska.

– Cieszę się na współpracę z Żabką. To duży brand, cieszący się dobrą renomą i gwarantujący lubianą przez klientów ofertę. Jestem pewien, że sklepy Żabka na stacjach Rakieta to będzie strzał w dziesiątkę – skomentował współpracę Jerzy Gąsiorowski, prezes Automotive Fuels Services.

Oprócz ponad 7600 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców, sieć Żabka proponuje klientom także inne formaty, dostosowane do specyfiki miejsca czy czasowego zapotrzebowania klientów. Od lat w miejscowościach turystycznych funkcjonują jej sezonowe sklepy, oferujące niezbędne produkty turystom wypoczywającym nad polskim morzem, w górach czy nad jeziorami. W tym roku zadebiutowała Żabka mobilna, która na przełomie lipca i sierpnia pojawiła się w strefie gastronomicznej Wrocław Tattoo Konwent, a następnie na Top of the Top Festiwal w Sopocie. Mobilne Żabki można w łatwy sposób zatowarować i przewieźć tam, gdzie są aktualnie potrzebne – na festiwale, koncerty i inne wydarzenia kulturalne czy sportowe. Żabka to również format bezobsługowy – Żappka Store. Pierwsze tego typu sklepy otwarte zostały w tym roku w Poznaniu, Warszawie i Krakowie. KB

Najnowsze