Edenred obecny jest w Polsce od 25 lat. Oferując benefity pracownicze różnym grupom odbiorców, firma szczególną uwagę skupia na własnych pracownikach. „Każdego dnia dbamy o dobrostan naszych ludzi, budowę trwałych i dobrych relacji – i na skalę lokalną, jak i globalną, mamy to w swoim DNA, na dobre”, mówi Head of HR Edenred Polska, Marcin Zarębski. Co w szczególności pomaga utrzymać obecnych pracowników i przyciągnąć do firmy nowych?
Zdalna od zawsze, hybrydowa na nowe czasy.
Opcja pracy zdalnej w tygodniu na wszystkich stanowiskach była w Edenred jeszcze przed pandemią. Teraz – w odpowiedzi na oczekiwania pracowników – wprowadzony został model pracy hybrydowej – 3 dni w biurze, 2 dni w domu. Dzięki temu Zespół ma ze sobą realny kontakt, ale każdy może też skorzystać z home office.
Lunch na zdrowie 🙂
Pracownicy Edenred jako jedni z pierwszych zaczęli korzystać z Kart Lunchowych – benefitu, który cieszy się coraz większym uznaniem wśród polskich firm. Dofinansowywanie posiłków to pomoc w zmianie codziennych nawyków żywieniowych pracowników, ale też poprawa relacji wewnątrz firmy. Widać to podczas wspólnych lunchów, które są codzienną praktyką w Edenred. Karty lunchowe są także częścią projektu współtworzonego przez firmę, czyli For Good. Movement, promującego zdrowe posiłki, a którego najlepszymi ambasadorami są właśnie pracownicy Edenred.
Rozwój i otwartość!
Ankiety pracownicze pokazały, że w Edenred szczególnie ceni się dynamiczne środowisko pracy. Ponadto pracownicy doceniają możliwość nauki i otwartość przełożonych na realizację ich pomysłów. Rozwój w Edenred to nie tylko zdobywanie umiejętności w jednym dziale, ale też możliwości dla tych, którzy chcą próbować swoich sił w różnych działach.