Dobre żywienie nie musi kojarzyć się z trudnymi, wymagającymi wiedzy i czasu zakupami, a także pracochłonnym procesem przygotowania posiłków. Popularna sieć sklepów spożywczych odpowiada na potrzeby klientów, którzy poszukują owocowych i roślinnych przekąsek.
Wśród 10 najpopularniejszych przekąsek wymienianych w pierwszej kolejności w raporcie Ipsos „Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków” są owoce (47 proc.) i warzywa (21 proc.). Respondenci przyznali, że przygotowując śniadanie zwracają uwagę przede wszystkim na: smak (50,7 proc.), łatwość (39,8 proc.), szybkość (39,2 proc.), użycie warzyw i owoców (29,9 proc.) oraz na to, czy posiłek będzie sycący (29,9 proc.). Co ciekawe, co czwarty respondent spożywa drugie śniadanie poza domem. Proponowane przez Żabkę płynne przekąski Foodini łączą wszystko to, czego poszukują konsumenci, myśląc o śniadaniu czy pożywnej przekąsce.
– Foodini to marka od początku do końca stworzona z myślą o konsumentach, którzy chcą świadomie sięgać po zdrowe i pożywne przekąski. Z ogromną dbałością dobieraliśmy składniki i pracowaliśmy nad jej recepturą. W butelce wykonanej w 100 proc. z plastiku pochodzącego z recyklingu zamknęliśmy aż 10 niepowtarzalnych kompozycji, które cieszą się dużą popularnością. Jako Żabka od lat promujemy zrównoważony styl życia, a Foodini to owoce i warzywa zachowujące unikalne mikroelementy i witaminy, niepoddane pasteryzacji – mówi Anna Grabowska, wiceprezes zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka.
Idealna odpowiedź na potrzeby konsumentów
Foodini są w 100 proc. roślinne – w ich wchodzą owoce, warzywa, zboża i przyprawy. Płynne przekąski nie zawierają utrwalaczy i substancji słodzących. Klienci mają do wyboru aż 10 wariantów smakowych. Wszystkie to starannie dobrane kompozycje owoców i warzyw, które stanowią idealną propozycję na smaczne i pożywne śniadanie czy szybką przekąskę w ciągu dnia. Z analiz sprzedażowych Żabki wynika, że klienci najczęściej sięgają po Foodini w poniedziałki i środy, a ich ulubionym smakiem jest Foodini Egzotycznie Żółty z mango, pomarańczy, banana, jabłka i marakui.
Zastosowanie w przygotowaniu Foodini zastępującej pasteryzację innowacyjnej technologii HPP (ang. high pressure processing), polegającej na użyciu bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze, gwarantuje zachowanie wartości odżywczych i świeżego smaku tych płynnych przekąsek.
Pierwsza kampania promocyjna marki O walorach płynnych przekąsek Foodini Żabka przypomina w najnowszej i pierwszej przeznaczonej dla marki własnej kampanii 360 stopni, która wystartowała 6 lipca i potrwa do 16 sierpnia br. W jej ramach powstały spoty telewizyjny i radiowy, wsparte komunikacją digital i BTL w sklepach.