Redakcja 26 stycznia 2023 FacebookTwitterPinterestWhatsApp Luksus w kryzysie. Marek Zuber, Beata Tomczyk FilmyKraj Bezpieczny obieg dokumentów w firmie? Tych zasad nie możesz pominąć! 26 marca 2024 Wskaźniki ekonomiczne w inwestycji – jaką funkcję pełnią? 25 marca 2024 Korzyści płynące dla przedsiębiorstw z dostępu do danych 21 marca 2024 Doświadczony dostawca podpowie najlepsze rozwiązanie 1 lutego 2024 Najbardziej luksusowe rejsy świata według CARTER® 18 lipca 2023 Dlaczego, mimo kryzysu, rośnie sprzedaż produktów luksusowych marek? Czy ludzie wolą wydać więcej, ale mieć produkty premium, które będą im starczyć na dłużej? Rozmawiamy z ekonomistą Markiem Zuberem. TagsBiznes RaportfinanseGazeta Finansowaluksusluksus w kryzysieluksusowe markinewspremiumprodukty premium FacebookTwitterPinterestWhatsApp Poprzedni artykuł76 firm z tytułem Top Employers PolskaNastępny artykułKiedy państwo staje się wrogiem. Najnowsze Aplikacja adwokacka. oczekiwania a rzeczywistość 24 maja 2024 Odpowiedzialność zarządu za długi w spółce z o.o. 24 maja 2024 Prawnik w gabinecie medycyny estetycznej 24 maja 2024 Granice wolności artystycznej 24 maja 2024 Pomoc prawnika w czasie kampanii wyborczej 24 maja 2024