Luksus w kryzysie. Marek Zuber, Beata Tomczyk
Dlaczego, mimo kryzysu, rośnie sprzedaż produktów luksusowych marek? Czy ludzie wolą wydać więcej, ale mieć produkty premium, które będą im starczyć na dłużej?
Rozmawiamy z ekonomistą Markiem Zuberem.
Otwartość na tradycyjne i alternatywne segmenty rynku nieruchomości oraz trzeźwe spojrzenie na rynek. Zamiast szybkich zwrotów – horyzont inwestycyjny założony co najmniej na dekadę. To tylko niektóre ze strategicznych założeń polskiego oddziału…
Pod względem technologicznego rozwoju Polska już dawno temu zostawiła Niemcy daleko w tyle (…) Warszawa nie jest już zapuszczoną stolicą kraju z byłego bloku wschodniego, tutaj nie ma bezrobocia, a…
Roboty BellaBot trafiły do restauracji Pizza Hut w Warszawie i Wrocławiu. Koci robot dostarcza zamówienia i potrafi miauczeć. AmRest, prowadząca w Polsce sieć Pizza Hut, wprowadziła w wybranych restauracjach robota…
Napływ Ukraińców do Polski, jaki obserwujemy od kilku lat, może mieć pozytywne i negatywne skutki. Wszystko zależy od tego, w jakiej perspektywie będziemy patrzyli na polską gospodarkę. Z dniem 1 stycznia br. weszła…
Co było powodem upadku I Rzeczpospolitej? 250 lat po pierwszym rozbiorze Polska znów targana jest wewnętrznymi kryzysami, ale czy możemy doszukiwać się podobieństw do tamtej tragedii? O przyczynach upadku I…
Jak firma Tomasza Lisa dostała zlecenie na pół miliona złotych z państwowej agencji. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR), państwowa agenda wspierająca przedsiębiorców, przeprowadziła w 2015 r. przetarg (wart pół miliona złotych) tak, aby…