RYNEK CONTACT CENTER
PrzezRedakcja
Według wiodących agencji badawczych, te firmy, które zautomatyzują swoje procesy biznesowe, pozostawią w tyle organizacje, które nie zdecydują się na ten krok. Dlaczego cyfryzacja i automatyzacja procesów są dziś tak istotne i jakie…
Branża obsługi klienta przechodzi największą transformację od lat. Dekadę temu obsługa klienta opierała się głównie na skryptach, rutynowych procesach i prostych systemach wspierających agentów. Dziś, dzięki automatyzacji contact center stało…
Biznes Raport Gazety Finansowej 45/2019 Biznes Raport – NAJCIEKAWSZE INWESTYCJE MIESZKANIOWE 2019 ROKU info
Biznes raport “Gazety Finansowej” Gazeta Finansowa
Redakcja
W Polsce kobiety coraz odważniej obejmują stanowiska kierownicze, zakładają własne firmy i działają w sektorach innowacyjnych. Jednocześnie wciąż napotykają bariery prawne i społeczne, które utrudniają pełne wykorzystanie potencjału. Świadomość praw…