3.9 C
Warszawa
sobota, 30 listopada 2024

Biznes i Gospodarka

Technologia w służbie windykacji. Jak automatyzacja i AI zmieniają branżę zarządzania należnościami

Automatyzacja, sztuczna inteligencja, a także zaawansowane narzędzia cyfrowe zmieniają procesy związane z zarządzaniem należnościami. Co napędza te innowacje i jakie korzyści niosą one dla...

Trendy w digitalizacji procesów windykacyjnych

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie, digitalizacja procesów windykacyjnych staje się kluczowym elementem strategii firm, które zajmują się zarządzaniem należnościami. Nowe technologie, takie jak...

Stawiamy na różnorodność

Z Barbarą Sęk, dyrektor zarządzającą Kancelarią Prawną SVEA, rozmawiała Justyna Szymańska. Jaka jest lub jak powinna wyglądać rola kobiet w branży zarządzania wierzytelnościami? Rola kobiet w naszej grupie jest...

Sukces nie znosi stagnacji

Katarzyna Jóźwik, współtwórczyni i prezeska Smartney, największego fintechu pożyczkowego w Polsce, opowiada o tym, jak osiągnąć sukces, oraz jak zachować właściwy kierunek, prowadząc firmę na pełnym wyzwań...

Droga do sukcesu i plany na przyszłość

Z Anną Kaminską, członkiem zarządu Grupy PSB Handel, rozmawiała Justyna Szymańska.  Jak z perspektywy czasu oceniają Państwo realizację strategii Grupy PSB opracowaną na lata 2023-2025? Lata...

Kluczowe czynniki przy wyborze kontrahenta oraz doktryna optymizmu prawniczego w procesie dochodzenia roszczeń

Podczas wyboru kancelarii prawnej specjalizującej się w kompleksowym dochodzeniu wierzytelności kluczowe jest uwzględnienie kilku czynników, które mogą przesądzić o sukcesie współpracy. Doświadczony i zaangażowany zespół W dobie bardzo szybko rozwijających...

Obsessive: zarządzanie firmą w dobie zmian i międzynarodowego rozwoju

Z Pat Romanek, prezes zarządu Amocarat, rozmawiała Justyna Szymańska. Obsessive to marka bielizny z 18-letnią historią i ugruntowaną pozycją. Jak zarządzać tak dojrzałym brandem, aby pozostał konkurencyjny na...

Jak uniknąć przedawnienia faktur z 2022 r.

Już 31 grudnia przedawnią się nieopłacone faktury wystawione w 2022 r. Zegar tyka, czasu na odzyskanie pieniędzy zostało naprawdę niewiele. Przedsiębiorcy mogą jednak wstrzymać bieg przedawnienia...

Przełomowe zmiany w obsłudze klienta – kluczowe trendy na 2025 r.

Rok 2025 przyniesie przełomowe zmiany w obszarze obsługi klienta napędzane przez sztuczną inteligencję. Technologie AI nie tylko poprawią efektywność operacyjną, ale także umożliwią wprowadzenie nowych...

Pracownicy przyszłości – wzmacnianie pozycji kobiet

Innowacja oznacza zmianę – a ta musi być kształtowana przez nas wszystkich. Rzeczywistość pokazuje jednak, że kobiet i młodych talentów na stanowiskach decyzyjnych wciąż...

Najnowsze informacje